לאחר התבוסה

בוז'י הרצוג: "אני לא מוותר. מקווה להיות ראש ממשלה"

לאחר האופוריה בימים שלפני הבחירות והאכזבה הקשה מתוצאות האמת, יו"ר "המחנה הציוני" יצחק בוז'י הרצוג לא מרים ידיים וחושב שהוא עוד יכול להיות ראש הממשלה. "אני לא מוותר. בפוליטיקה אתה מנסה, מתמודד, מאתגר ושב. אני מקווה עוד להיות ראש ממשלה", אמר הרצוג (בחירות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
יצחק בוז'י הרצוג (צילום: Hadas Parush/FLASH90)

לאחר התבוסה הקשה בבחירות לכנסת ה-20, יו"ר "המחנה הציוני" יצחק בוז'י הרצוג לא מרים ידיים. למרות האופוריה הגדולה שהייתה בגוש השמאל לפני הבחירות והמחשבה שהם עומדים להחליף את שלטון נתניהו והאכזבה הקשה עם היוודע תוצאות האמת, הרצוג לא נכנע.

בראיון ל"חדשות סוף השבוע" בערוץ 2 אמר הרצוג כי הוא מאמין שהוא עוד יהיה ראש ממשלה. "אני מקווה שעוד אהיה ראש ממשלה בעתיד", אמר הרצוג, "אני לא מוותר, אין לי מחשבה שנייה, זה לא הולך ככה. בפוליטיקה אתה מנסה, מתמודד, מאתגר ושב".

הרצוג מצידו טוען כי לא נכשל בבחירות. "לא עשיתי שום דבר רע, לא כשלתי. הבאתי את המפלגה שלי לתוצאה שלא הייתה כמוה משנת 1992, אז אולי צריך לתת גם קרדיט".

לדבריו, "כל אדם אחר שהיה במצבי, ספק בעיני אם היה מגיע לתוצאה הזו". הרצוג הצהיר כי ימשיך לנסות ולהחליף את שלטון נתניהו: "אני ממשיך בכל הכוח, אני אוביל את המחנה הזה ואני אעשה הכל כדי להחליף את נתניהו בפעם הבאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר