מסתמן

אחרי חול המועד: הסכם בין נתניהו למפלגות החרדיות ש"ס ויהדות התורה

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד עם יו"ר ש"ס אריה דרעי כשעל הפרק עומדת סוגיית חתימת ההסכם הקואליציוני. הערכות: הסכם בין הליכוד לחרדים כבר בשבוע הבא (בחירות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ובנימין נתניהו (צילום: יעקב כהן)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: ראש הממשלה בנימין נתניהו זימן אמש (שלישי) את יו"ר ש"ס אריה דרעי למעונו ברחוב בלפור בירושלים ונפגש עמו במשך שעה ארוכה כשעל השולחן עומדת סוגיית חתימת ההסכם בין המפלגות החרדיות לליכוד לקראת הקמת ממשלת נתניהו הרביעית.

צוות המשא ומתן הרשמי של ש"ס לא מקיים פגישות בחול המועד עם צוות הליכוד. יו"ר הצוות, חבר הכנסת לשעבר אריאל אטיאס, נופש בימים אלו בצפון הארץ אך מקיים שיחות טלפוניות עם ראשי הליכוד.

כאמור, דרעי עצמו נפגש עם נתניהו ודן עמו בין היתר גם על נושאי התיקים. תיק הפנים הובטח לדרעי אך טרם נמצא נוסחה שתהיה מוסכמת גם על ש"ס וגם על 'הבית היהודי' באשר לתיק הדתות.

במקביל, גם המשא ומתן עם 'יהדות התורה' התקדם כאשר ב'ליכוד' הבהירו ליו"ר "כולנו" משה כחלון כי הוא לא יקבל את ועדת הכספים, שתעבור לח"כ משה גפני.

במערכת הפוליטית מעריכים כי כבר בשבוע הבא המשא ומתן בין המפלגות החרדיות לליכוד יבשיל לטיוטת הסכם מה שאומר שש"ס ו'יהדות התורה' יהיו הראשונים שיכנסו לממשלת נתניהו הרביעית.

יצוין כי המשא ומתן עם 'הבית היהודי' עדיין תקוע זאת בשל הדרישות השונות של נפתלי בנט. "יש מי ששכח שהליכוד ניצח עם שלושים מנדטים" טוענים בליכוד נגד נפתלי בנט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר