תקרית בטקס הזיכרון

השחקן שהתחזק: "לא תומך ברון קובי, חס ושלום". צפו

כשרון קובי ניצל את דבריו של השחקן המוערך עודד מנשה, בעקבות תקרית לא נעימה במהלך טקס ליום הזיכרון, לא נותר לאחרון ברירה אלא לפרסם סרטון תגובה חד משמעי. צפו (בארץ)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
סרטון ההבהרה של המנחה (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: טקס יום הזיכרון שנערך השבוע בעיר טבריה, אותו הנחה השחקן עודד מנשה, הוביל אותו לפרסם היום (רביעי) סרטון הבהרה שנועד להפריך את הרושם שנוצר כאילו הוא תמוך בראש העיר האנטי-חרדי רון רובי.

הכל החל כאשר מנשה, מגיש ושחקן ישראלי מפורסם, הזמין את קובי לבמה: מסיבה שאינה ברורה, הקהל פרץ בצחוק, והיו מהמארגנים שסברו כי הסיבה לצחוק הוא משום שהמנחה הגה את השם 'קובי' בצורה לא נכונה.

בעקבות כך, לאחר הטקס צילמו אנשי ראש העיר את עודד מנשה בסרטון, בו נראה שהוא מביע תמיכה בראש העירייה - שכידוע נלחם נגד "התחרדות" טבריה ויזם חילולי שבת.

מנשה, שבשנים האחרונות נודע בתהליך התחזקותו בדת עם רעייתו עדן הראל, נחרד מהרושם שנוצר, בעקבות הסרטון אותו כמובן מיהר קובי להעלות בעמוד הפייסבוק שלו.

רון קובי (צילום: David Cohen/Flash90)

ל'כיכר השבת' נודע, כי בשל כך צילם היום השחקן סרטון הבהרה, בו הוא אומר בין היתר את הדברים הבאים: "שלשום הופעתי בטקס יום הזיכרון בטבריה, הזמנתי את ראש העיר לבמה וטעיתי בקריאת שמו. הקהל קצת צחק, והרגשתי שהלבנתי את פניו. היה לא נעים. אחרי זה ביקשו ממני להתנצל".

"אחרי הטקס, ניגשתי ואמרתי לו 'טעיתי, יותר לא אשכח את השם שלך. רק רון קובי. לא אפשל יותר, מבטיח'. הוא צילם אותי אומר את ה'סולחה' והלכתי הביתה", ממשיך עודד מנשה ומתאר.

לדבריו, "למחרת הוא העלה את זה לפייסבוק, וזה נראה כאילו אני תומך ברון קובי; בכל מה שהוא עושה בטבריה", וכאן מבהיר מנשה נחרצות: "אני אדם דתי, שומר תורה ומצוות, הילדים שלי הולכים לבית ספר דתי, אני שומר שבת; כל מה שמתנגד לערכי יהדות ותורת ישראל - אני לא קשור אליו".

השחקן מוסיף ואומר: "טבריה היא עיר מקודשת, שהרבה צדיקים קבורים בה. כל מהלך שפוגע בצביון העיר, בצביון היהודי של העיר, הוא לא מדרכי, ואני לא תומך בו חס ושלום".

"אני מקווה, שהעיר תחזור להיות כמו שהיא היתה פעם, שהשבת תישמר בה. כל המהלכים שאני שומע שרון עושה - אני מתנגד להם בכל ליבי. אני לא איש פוליטי, אני רק רוצה שהצביון של עם ישראל יישמר", מדגיש השחקן המוערך בסיום דבריו.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר