"עיר של כולם"

עפולה ממשיכה להתחרד: קרית חינוך חדשה

בברכת ראש העיר תוקם קריית חינוך חרדית, שתשמש בתחילה בעיקר את חסידי ויזניץ תושבי העיר • בתוכנית: למעלה מארבעים כיתות לימוד וגני ילדים לבנים ובנות (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
צילום: ארכיון, אהרן ברוך ליבוביץ (צילום: ארכיון, אהרן ברוך ליבוביץ)

לאחר התרחבות הקהילה החרדית בעפולה: מועצת העיר אישרה הקמת בניית קריית חינוך חרדית חדשה ומפוארת שתכלול תלמוד תורה, גני ילדים ובית ספר בית יעקב לבנות, סה"כ כ-40 כיתות לימוד.

וועדת התכנון בעיר אישרה בישיבתה האחרונה, את הקמת הקריה החינוכית, שתוקם בשכונה החדשה של עפולה עילית בצמוד לקרית ויז'ניץ היחסית ותיקה בעיר.

על פי התוכנית יוקם מבנה בית ספר לבנות הכולל 16 כיתות לימוד וחצר ענקית, חדרי ספח וספריה, במתחם סמוך ייבנה תלמוד תורה מפואר הכולל 16 כיתות נוספות לבני הקהילה עם חצר משחקים רחבת ידיים בקומפלקס מושלם. בנוסף מתוכננת בניית 8 כיתות גן, 4 לבנים ו-4 לבנות, כשבסמוך לכל כיתה חצר מיוחדת.

הקריה החדשה תשמש בהתחלה בעיקר את קהילת ויזניץ ותהיה הנחשול לצמיחתה של השכונה המסמלת את פריחת הבנייה החדשה בעיר בהיקפים משמעותיים של תכנון ובנייה של מאות דירות.

בעירייה מסרו גם לשבח את הח"כ הטרי מויז'ניץ יעקב טסלר שסייע ועמל בהשגת האישורים הנדרשים לתוכנית.

ראש העיר אבי אלקבץ אמר בתום ישיבת מועצה כי, "אחרי שמינינו את ידידי צורי לסגן ראש העיר, אני שמח לקדם יחד איתו ויתר חברי המועצה החרדיים את המשך ההתפתחות של כלל הציבוריים בעיר. עפולה היא עיר של כולם, בכלל ובפרט מאז נכנסתי לתפקידי.

הכנסת ס"ת בעפולה. צילום: ארכיון, אהרן ברוך ליבוביץ

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר