"פשע שנאה"

שריפה שלישית נגד בית חב"ד: 'אנו מפחדים'

אחרי פעמיים בביתו של שליח חב"ד בעיר ארלינגטון, ופעם נוספת בבית חב"ד בעיירה סמוכה, החליטה המשטרה להציב אבטחה מחוץ לבית הרב. "הקהילה היהודית מזועזעת" (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הרב ורעייתו במסיבת עיתונאים (צילום: מתוך טוויטר)

"אנחנו מפחדים" - הצהיר במסיבת עיתונאים שקיים, שליח חב"ד בעיר ארלינגטון, הרב אבי בוקיאט, בעקבות רצף שריפות שכוונו נגדו ונגד בית חב"ד.

שתי שריפות פרצו בביתו של הרב, ושריפה נוספת בבית חב"ד בעיירה הסמוכה נידהם. בכל המקרים, האש כותבה במהירות ובחסדי שמיים לא נגרם נזק.

במשטרה המקומית מתייחסים אל שלושת המקרים כאל הצתות מכוונות ואמרים כי מדובר בפשע שנאה. לאור זאת, החליטו להציב אבטחה משטרתית בכניסה לביתו של הרב.

במסיבת עיתונאים שקיים אמר: "אנחנו פגועים. זה זעזע את הקהילה כולה. העובדה שהילדים שלי היו בבית - הופכת את זה למפחיד הרבה יותר".

בפוסט שעמוד הפייסבוק שלו כתב: "ביתי, בית חב"ד שלי, בית חב"ד ובית הכנסת והבית שלכם, הוצת במכוון הלילה. זה מטריד מאד. החוקרים יגיעו הנה הבוקר, עם העיתונאים.

"מישהו שם רוצה להזיק לנו, רק כי אנחנו קיימים, וזה מפחיד. תעשו מצווה היום, כדי להביא עוד אור אל העולם!".

בתוך כך, בבית ספר יהודי באזור העיר בוסטון, גם כן במדינת מסצ'וסטס, נמצא בערב שבת צלב קרס שרוסס על אחד הקירות.

יצויין שבמדינת מסצ'וסטס אין אוכלוסייה יהודית גדולה, וגם הבירה בוסטון מתרוקנת מקהילותיה היהודיות, אך בתי חב"ד שם משרתים בעיקר סטודנטים יהודים הלומדים באוניברסיטאות המקומיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר