"משתמש בחוק הגיוס כתירוץ"

ליצמן וגפני: 'ליברמן משקר, רוצה להפיל את רה"מ נתניהו'

ראשי 'יהדות התורה' יעקב ליצמן ומשה גפני יוצאים במתקפה נגד יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן וטוענים כי הוא אינו רוצה לשבת בממשלת נתניהו ומשתמש בחוק הגיוס תוך שהוא משקר (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ליצמן, נתניהו וליברמן (צילום: תומר נויברג, הדס פרוש, מארק ישראל סאלם - לע"מ, פלאש 90)

ראשי 'יהדות התורה יעקב ליצמן ומשה גפני יוצאים במתקפה נגד יו"ר 'ישראל ביתנו אביגדור ליברמן וטוענים כי הוא אינו רוצה לשבת בממשלת נתניהו ומשתמש בחוק הגיוס תוך שהוא משקר בפרטים.

לדברי ליצמן וגפני: "כל בר דעת מבין שאביגדור ליברמן אינו רוצה להשתתף בממשלת נתניהו, מסיבות שלו, ולכן הוא פרש מהממשלה לפני מספר חודשים ועתה הוא משתמש בחוק הגיוס כתירוץ, כשבמציאות הוא זה היחיד שלא מאפשר הקמת ממשלת ימין".

ראשי יהדות התורה מאשימים את ליברמן בשקרים: "לצערנו ליברמן אינו דובר אמת בנושא חוק הגיוס. בכנסת הקודמת אושר החוק בקריאה ראשונה והודענו מראש כי נבקש לעשות בו מספר שינויים לקראת הקריאה השניה והשלישית וכך היה בועדה שהכינה את החוק. זה היה הסיכום ולא שינינו כל עמדה בנושא".

באשר לטענות של ליברמן כי החרדים מבקשים להקים בישראל מדינת הלכה, אמרו השניים: "מאז ומעולם לא ביקשנו שתהיה כאן מדינת הלכה. לא הייתה דרישה כזאת מצד המפלגות הדתיות והחרדיות, אך אם לדבריו זה נכון, כיצד הוא רוצה להקים ממשלת ימין ללא החרדים עם מרץ וכחול לבן? אין כל היגיון בזה, אלא כנראה יש כאן רצון להפיל את נתניהו ולהקים ממשלת שמאל".

בסיום התורה הבהירו: "יהדות התורה המליצה על נתניהו להרכיב את הממשלה וקוראת לראשי הסיעות בימין להתכנס ולהשלים את הרכבת הקואליציה החדשה בהקדם".

כזכור, הבוקר, תקף ליברמן ואמר: "חוק הגיוס, לצערי הפך לסמל, בכל הנוגע לדת ומדינה, אבל הסמל הזה כולל בתוכו חרם צרכני על מפעל פיניציה בברכת האדמור מגור, גשר יהודית ודו"ח ועדת ניסים בנושא הגיור שהוכנס עמוק עמוק לתוך המקפיא.

"לכן ממשלת 60 תהיה ממשלה חרדית ולא ממשלה ימנית, שבמקום לדאוג למדינה יהודית תהפוך את ישראל למדינת הלכה. עצתי לראש הממשלה בנימין נתניהו, תפעיל לחץ על המפלגות החרדיות לעמוד בסיכום המקורי מהקדנציה הקודמת ולהשלים את חקיקת חוק הגיוס בקריאה שניה ושלישית באותו נוסח בדיוק כפי שעבר בקריאה ראשונה".

ליברן הוסיף: "בכל מקרה אנו לא נמליץ לנשיא המדינה על מועמד אחד מלבד נתניהו, ולכן האלטרנטיבה היחידה במידה והחוק לא יאושר היא בחירות חוזרות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר