הלילה בחצות הגרלת הביניים!

הגרלות בונוס חינם למזדרזים להצטרף ל'דירה ברגע' של איחוד הצלה - דירת 3 חדרים ברמת גבעת זאב (שיווקי)

פרוייקט קבוצת KASS Group (צילום: יח"צ)

הזריזות חיונית להצלת חיים, ועכשיו הזריזות גם משתלמת לכם: במסגרת הגרלת דירה ברגע של איחוד הצלה, יזכו הממהרים להצטרף להגרלה על דירת שלושה חדרים ברמת גבעת זאב עד היום בשעה 24:00 בלילה, יכנסו חינם 'להגרלת זריזות' בין כל משתתפי הגרלת 'דירה ברגע' של "איחוד הצלה". הרי בכל מקרה לא תרצו לפספס את ההזדמנות הזו, אז הקדימו והרוויחו.....

הפרויקט שיצא לדרך לאור קריאת גדולי הדור שליט"א, ובראשם: הגר"ח מרן הרב חיים קנייבסקי שליט"א, הגאון חכם שלום כהן שליט"א, מרן הרב מאיר מאזוז שליט"א, מרן הרב שמעון בעדני שליט"א, כ"ק מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, מרן הרב שלמה משה עמאר שליט"א, מרן הרב ראובן אלבז שליט"א, המקובל הרב דוד בצרי שליט"א, כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א והרב דוד יוסף שליט"א. שביקשו לתמוך בנושא חשוב וחיוני זה של הצלת חיים.

ההגרלה השנתית הקבועה של איחוד הצלה המתקיימת כבר שנה חמישית ברציפות, תתקיים השנה על דירה יוקרתית בשכונת גבעת זאב הסמוכה לשכונת רמות בירושלים, וההשתתפות בהגרלה כבר צוברת תאוצה בכל הריכוזים החרדים ברחבי הארץ, לאחר חלוקת המגזין הייחודי והמפואר של ההגרלה.

מחברת ההפקה מוסרים כי את האפשרות להעניק דירה במתנה "קיבלנו באיחוד הצלה לאור שיתוף פעולה ייחודי מסוגו. כשבמרכזו עומדת חברת 'KASS Group' שיצאה מגדרה והחליטה להעניק פרס עצום ממדים כאות הוקרה והערכה לפעילות הקודש של איחוד הצלה"

"החזקת ארגון "איחוד הצלה" על 5,000 מתנדביו הפרוסים בכל רחבי הארץ ועומדים הכן להציל חיים בכל רגע ורגע סביב השעון, היא בעלות עשרות מיליוני שקלים בשנה" אומרים ב'איחוד הצלה', "העול הוא עצום, אך למרות זאת אנו נחושים להמשיך ולפעול למען הצלת חיי אדם, ואין ספק כי הגרלת "דירה ברגע" היא אבן דרך משמעותית ביכולת הפעילות, בהיותה מיזם ההגרלה הגדול ביותר במגזר החרדי הזוכה להדים רבים והיענות אדירה".

ב'איחוד הצלה' הוסיפו כי הם מייחלים להצלחת ה'דירה ברגע' ובטוחים כי הציבור ישתתף בהמוניו גם השנה במיזם המשתלם והייחודי: "מדובר במאורע שעוד לא נראה כמהו במגזר החרד ושישפיע על פעילויות הארגון למען הצלת חיי אדם, והשותפות עמנו במצווה גדולה זו היא הזכות הגדולה של כל המשתתפים בה".

אז אל תפספסו את הרגע, מהרו לנצל את ההזדמנות והצטרפו עכשיו במוקד הארצי שמספרו (כוכבית הצלה) 5935* או באתר ca.1221.org.il

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר