המשטרה חוקרת

חשד להצתה: שריפה בבית 'הליכוד' בבני ברק

מחסן הציוד של בית 'הליכוד' בבני ברק עלה בלהבות והציוד נשרף. לוחמי האש הצליחו לעצור את התפשטות השריפה לכל הבניין, בו ממוקמים 'המטה החרדי'. המשטרה חוקרת (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
בית 'הליכוד' לאחר השריפה (באדיבות המצלם)

חשד להצתה: הבוקר (חמישי) מחסן הציוד של בית 'הליכוד' בבני ברק עלה בלהבות והציוד נשרף. לוחמי האש הצליחו לעצור את התפשטות השריפה לכל הבניין, בו ממוקמים מרכז 'המטה החרדי' בליכוד וכן לשכתו של יעקב וידר, יו"ר סיעת הליכוד במועצת העיר בני ברק.

כזכור, לאחרונה פרצו אלמונים למקום, ניפצו את החלונות וגרמו לנזק גדול. הבדיקה שנערכה העלתה כי המטרה הייתה גרימת וונדליזם במקום ולא גניבה של ציוד, ובמקום נמצאו חומרי דליקה שהעלו חשד שהפורצים אף ניסו להצית את המקום.

כעת נבדק האם אכן מדובר בהצתה ומה מטרתה. כמו כן נבדק האם יש קשר לאלמונים שפרצו למקום.

מ'המטה החרדי בליכוד' נמסר ל'כיכר השבת': "אנו מודים ללוחמי האש שעצרו את התפשטות האש, דבר שמנע אסון גדול, וסומכים על המשטרה שתעשה את עבודתה ותשים את ידה על הפורעים. לצערנו הגידול הדרמטי בהצבעה החרדית לליכוד מפחידה מישהו אבל נחזור ונאמר - שום איום או אלימות לא יעצרו אותנו".

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר התקבל דיווח על שריפה ללא נפגעים ברחוב יהודה הלוי בבני ברק. המשטרה וכוחות הכיבוי סיימו את פעילותם במקום, נסיבות השריפה נחקרות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר