סערה פלסטינית

בגלל החרדים: ראש הכפר הפלסטיני - יודח

ראש הכפר דיר קדיס איבד את פרנסתו במערכת החינוך הפלסטינית וכנראה גם יודח מתפקידו כראש הכפר, זאת בשל התיעוד של החרדים שהשתתפו בחתונת בנו בכפר (אקטואלי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
החרדים בחתונה (צילום: מתוך טוויטר)

ראש מועצת דיר קדיס, ראדי נאסר, הודח מתנועת פת"ח והושעה מעבודתו במערכת החינוך הפלסטינית, עקב התיעוד של חרדים בחתונת בנו, כך על פי הדיווח ב'הארץ'. בהמשך, תערך ישיבה להדחה מתפקידו ויעבירו את שמות החרדים שהשתתפו באירוע לגורמי הביטחון הפלסטיניים.

כזכור, סערה התחוללה בסוף השבוע האחרון לאור תיעוד שפורסם מחתונת בתו של ראש כפר דיר קדיס הסמוך למודיעין עילית, בו נראו קבוצת חרדים נוטלים חלק בחתונה ומורמים על כתפיהם לאור צלילי מוזיקה וריקודים ערביים.

הפרסום עורר סערה בעיקר בצד הערבי, זאת לאור כך שמדובר במראות חריגים המתפרשים ברחוב הפלסטיני כ"שיתוף פעולה עם האויב הציוני".

אחד מהמשתתפים החרדים בחתונה מספר בשיחה עם 'כיכר השבת', כי השתתפותם בחתונה נעשתה לאור היכרות עם אחד המוסכניקים בכפר שהזמין אותם ליטול חלק בשמחת הכפר.

לדבריו, הוא וחבריו החרדים שהו בחתונה כשעה וחצי. "מאוד כיבדו אותנו, הרגשנו רצויים שם". עוד הוסיף כי בניגוד לפרסומים, "ראש הכפר ניגש לומר לנו שלום, ואיחלנו לו חזרה איחולי מזל טוב".

ראש הכפר טען לאחר מכן כי לא הזמין את החרדים לחתונה, אך כאמור התירוץ לא התקבל והוא צפוי להיות מודח מתפקידו.

יצוין, כי חרדים רבים מהעיר מודיעין עילית, שוהים באופן יום יומי בכפר דיר קדיס הסמוך, בעיקר לצורך תיקוני רכבים באופן מוזל, דבר שבמערכת הביטחון מגדירים כמסוכן וכהתנהגות פזיזה.

כפר דיר קדיס הוא כפר בנפת רמאללה ברשות הפלסטינית סמוך לעיר מודיעין עלית ובין הכפרים ניעלין וח'רבת'א.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר