נתניהו הכריע

רפי פרץ - שר החינוך, סמוטריץ - שר תחבורה

ראש הממשלה בנימין נתניהו הכריע כי יו"ר 'הבית היהודי' ח"כ רפי פרץ ימונה לתפקיד שר החינוך ומשקיף בקבינט, ח"כ בצלאל סמוטריץ' ימונה לשר התחבורה וחבר הקבינט (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
פרץ וסמוטריץ' (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הכריע הערב (שני) כי יו"ר 'איחוד מפלגות הימין' ח"כ הרב רפי פרץ ימונה לתפקיד שר החינוך ומשקיף בקבינט, יו"ר 'האיחוד הלאומי' ח"כ בצלאל סמוטריץ' ימונה לשר התחבורה וחבר הקבינט.

בהודעה מטעם ראש הממשלה נמסר: "הצדדים סיכמו על שמירה מלאה של הסטטוס-קוו בענייני דת ומדינה כפי שהיה נהוג בישראל מזה עשרות שנים".

עוד נאמר כי: "הרב ח"כ פרץ וח"כ סמוטריץ' הודו לראש הממשלה בנימין נתניהו על האמון והוסיפו כי השותפות העמוקה בין הציונות הדתית ו'איחוד מפלגות הימין' לבין הליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו תימשך גם במערכת הבחירות ולאחריה".

ראש הממשלה כתב הערב בחשבון הטוויטר שלו: "מיניתי את הרב רפי פרץ לתפקיד שר החינוך ואת ח"כ בצלאל סמוטריץ׳ לתפקיד שר התחבורה. שמחתי לקבל את תמיכתם בי ובליכוד. השותפות העמוקה והאיתנה של הליכוד בראשותי עם הציונות הדתית ו'איחוד מפלגות הימין' תימשך במהלך מערכת הבחירות ולאחריה".

שר החוץ ישראל כהן שוחח עם סמוטריץ' יחליפו במשרד התחבורה ואמר: "שמחתי להענות לבקשת רה"מ ולהעביר לידיך את תפקיד שר התחבורה . זהו תפקיד חשוב בעל השפעה מרובה על תחומי חיים רבים בישראל ואני משוכנע שתדע להמשיך את המהפיכה הגדולה שרה"מ נתניהו ואני הובלנו בתחום ב 10 השנים האחרונות וגם להוסיף עליה. הצלחתך תהיה הצלחת מדינת ישראל כולה".

ח"כ עופר כסיף (חד"ש - תע"ל) הגיב למינוי ואמר: "מינוי משיחי הגזענות פרץ וסמוטריץ' לשרים הוא עוד שלב בהידרדרות של ישראל לתיאוקרטיה פשיסטית. פרץ יחנך לטרנספר וסמוטריץ' ידאג לאוטובוסים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר