מקצועיות ללא גבולות:

השת"פ התקדימי של המרכז הרפואי 'שמיר'

סנונית ראשונה בדרך למהפכת ענק: הרחק מעבר לים, 200 קילומטרים דרומית לבירת סין, נחתם בשבוע שעבר הסכם שת"פ בין המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) למרכז הרפואי הגדול באזור (חדשות בריאות, שיווקי)

cangzhou people's hospital (צילום: אתר בית החולים בסין)

במסגרת ועידת הבריאות הישראלית - סינית השלישית שהתקיימה בשבוע שעבר בעיר צ'אנג ג'ואו בסין, 200 קילומטר דרומית לבירה בייג'ין, בהשתתפות בכירי מערכת הבריאות הישראלית והסינית, נחתם הסכם שיתוף פעולה ראשוני בין המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) למרכז הרפואי הגדול בצ'אנג ג'ואו cangzhou people's hospital .

במסגרת ההסכם התחייבו הצדדים לבצע ביקורי גומלין הדדיים בשני המרכזים הרפואיים, שיתוף פעולה הדוק וחילופי מידע בתחום המחקר הרפואי והאקדמי, הטכנולוגיה ותחום הרפואה המנהלתית כחלק מהברית האסטרטגית הכללית שנחתמה בין ישראל לסין.

מי שייצג את ' שמיר' בכנס הוא אילן יפתח, המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי שמיר. יפתח הוא זה שחתם על ההסכם עם בכירי המרכז הרפואי הגדול והמוביל בעיר.

"שמחתי לחתום היום על הסכם שת"פ עם בית החולים הגדול בצ'אנג ג'ואו. אני בטוח כי שיתוף הפעולה הרפואי, המחקרי והטכנולוגי עליו חתמתי היום, יתרום רבות לקידומם של שני המרכזים הרפואיים גם יחד. הזמנתי את עמיתנו בבית החולים בסין, בשם ד"ר אסנת לבציון קורח מנהלת המרכז הרפואי ובשמי לבוא לביקור בארץ ולהתרשם מבית החולים המצוין שלנו, המוביל בשפלה", מסר יפתח לאחר החתימה.

לדבריו, "פתחנו דלת חדשה למזרח הרחוק ובטוחני כי זוהי סנונית ראשונה של שיתופי פעולה שלנו ברחבי העולם".

מדובר כאמור באמירה מקצועית מרחיקת לכת, המלמדת על המשך ההובלה והראשונית של המרכז הרפואי שמיר בכל המדדים והקטגוריות המקצועיות. כזכור, לפני מספר חודשים הוכרז שמיר כמצטיין מודל התמרוץ של משרד הבריאות 2018 בתחום המרכז לרפואה דחופה - מיון כללי - בקרב מרכזיים רפואיים הגדולים בישראל עם למעלה מ- 90,000 פניות בשנה.

רכיבי המודל כללו בין היתר קיצור זמן ההמתנה עד לטריאז', קיצור זמן ההמתנה עד להחלטה על אשפוז או שחרור וכן עד זמן האשפוז במחלקה אם הוחלט כך, קידום תוכניות מחשוב, עידוד הפעלת מערך לטובת המטופל ועוד.

וזה לא נעצר כאן. ע"פ נתונים רשמיים, המרכז הרפואי 'שמיר' ניצב במקום הראשון בעולם (!) בכל מה שקשור למיעוט אחוזי הלידות שמתבצעות בנתיחה, ע"פ החישוב הבא:

מדינת ישראל עומדת על הממוצע הנמוך ביותר של אחוזי ניתוחים בילודה: 20-22%. מחלקת היולדות של המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) מציגה אחוזי נתיחה נמוכים אפילו ביחס לממוצע הארצי, עם 18% נתיחה בלבד. למעשה, מחלקת היולדות ב'שמיר' ניצבת במקום הראשון ביחס לבתי החולים האחרים בארץ באחוז הלידות הטבעיות, ובהינתן ומדינת ישראל היא המובילה העולמית בתחום, הרי שמחלקת היולדות של 'שמיר' תופסת את המקום הראשון בעולם (!) בלידות טבעיות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר