"דיווח על בסיס שמועות"

ליצמן במכתב זועם ל'המודיע': "אנו דבקים בתמיכה בביבי"

יו"ר יהדות התורה ח"כ ליצמן מפתיע בפניה חריגה וראשונית מסוגה לעורך 'המודיע' - העיתון המזוהה עם חסידות גור - ומבקר קשות ידיעה ממנה עלה כי תמיכת יהדות התורה בנתניהו אינה כבעבר (ארץ)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
סגן השר ליצמן (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash 90)

חשיפה: ח"כ יעקב ליצמן, יו"ר יהדות התורה, שיגר היום (שלישי) מכתב זועם לעורך עיתון 'המודיע' המזוהה עם חסידות גור אליה הוא משתייך, זאת בשל ידיעה שהטילה פקפוק מסוים בתמיכת המפלגה בנתניהו כראש ממשלה.

תחת הכותרת "שמועות בליכוד; תחילת התארגנות בשיתוף סער ליום שאחרי נתניהו", פרסם הבוקר צבי רוזן, הכתב הפרלמנטרי של הביטאון בכנסת, כתבה בה נכתב בין היתר: "חשש מקנן בליכוד, שמא תידרש מערכת בחירות שלישית גם לאחר מערכת בחירות זו השנייה, שעדיין מעורפלת מאוד".

"שמועות בלתי מבוססות נפוצו אתמול", הוסיף 'המודיע', "כי בהליכוד קיימת תחילת התארגנות בשיתוף חבר הכנסת גדעון סער ליום שאחרי נתניהו, וזאת עקב עמעום הקסם האישי של נתניהו במערכות בחירות שהביא לניצחונות פוליטי עם הידידים".

הכתבה שעוררה את כעסו של ליצמן (צילום מסך)

כאמור לידי 'כיכר השבת' הגיע מכתב זועם שסגן השר ליצמן שיגר לפני זמן קצר לעורך 'המודיע', ישראל שניידר, בו הוא מביע תמיהה מפרסום הידיעה ומצהיר כי אין לראות בה כל אמירה מצד יהדות התורה בענין רגיש זה.

וכך פתח ליצמן את מכתבו: "לכבוד מכובדי הנעלה הרב ישראל שניידר, עורך המודיע, שלום רב. הנידון: תמיהה לדיווח חדשותי על בסיס 'שמועות'; כקורא קבוע וותיק של המודיע, התפלאתי מאוד נוכח דיווח שבעיניי הוא שגוי ולא מספיק ראוי, שמופיע היום יום ג' בעיתון תחת הכותרת 'שמועות בליכוד: תחילת התארגנות בשיתוף סער ליום שאחרי נתניהו'".

נתניהו משבח את ליצמן, בועידת 'המודיע' (צילום ארכיון: משה גולדשטיין)

"מעבר לעובדה שבדיקה רגילה הייתה מגלה שהדברים אינם מאומתים בכלל, הרי שיותר ממוזרה הסתמכות העיתון/הכתב על 'שמועות'", מוסיף יו"ר יהדות התורה ונציג חסידות גור בכנסת.

וליצמן מסיים ומדגיש: "מהראוי לציין בהערת אגב, כי המשתמע מהדיווח אינו מבטא את עמדת יהדות התורה וכי הסיעה דבקה בעמדתה לתמוך בראש הממשלה בנימין נתניהו להרכבת הקואליציה, גם אחרי הבחירות הקרובות".

מכתבו של ליצמן (צילום מסך)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר