לראשונה

חרדים ודתיים: אחווה נדירה בעולם הישיבות

מרכז הרב, הישיבה הגדולה והמרכזית בציונות הדתית יוצאת בקמפיין התרמה, ובכירי הרבנים, בהם הגר"י יוסף, הגר"ד לאו, הגרש"מ עמאר ועוד, קוראים לכם להצטרף לתומכים (שיווקי)

(צילום: פיזוב)

ישיבת מרכז הרב יוצאת בקמפיין התרמה, לראשונה מאז היווסדה של ישיבת הדגל של הציונות הדתית לפני 95 שנה, במטרה לגדול ולהתרחב ברוח ובחומר. יעד הקמפיין: 16,000,000 ש"ח.

לצפייה בקצב התקדמות הקמפיין לחצו כאן

הישיבה מונה כיום כ-600 תלמידים. רק בשנה החולפת הגיעו לישיבה למעלה ממאה תלמידים חדשים לשיעור א', ובית המדרש נעשה צר מלהכיל את כמות הלומדים. כתוצאה מכך, החליטה הישיבה לבנות הרחבה חדשה לבית המדרש. בניית הרחבה זו כרוכה כמובן בעלויות גבוהות, בתוספת עלויות הריהוט והספרים הנצרכים למקום החדש.

צפו בברכת הרב הראשי, הגר"ד לאו

על מנת לקלוט את התלמידים החדשים הרוצים להצטרף לישיבה, צירפה הישיבה לקמפיין יעד הנקרא 'מרכז החיים' – הכולל הרחבה של מבני הפנימיה וחדר האוכל. מפאת צפיפות המקום בחדר האוכל, אוכלים כרגע התלמידים בשתי משמרות. כמו כן, בחורים שתאריך חתונתם נקבע לתחילת השנה, לא קיבלו מיטה בפנימיה בתחילת חודש אלול, אלא היו צריכים למצוא לעצמם מקום לישון.

צפו בברכת הראש"ל, הגר"י יוסף
צפו בברכת רבה של ירושלים, הראשל"צ הרב עמאר

ראש הישיבה וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, הרב יעקב שפירא, מסביר: "אני חושב שאין כמעט מוסד בציונות הדתית שהמייסדים שלו לא למדו במרכז הרב. אין מוסד בציבור שאין בו משהו מתורת הרב... אבל צריך לדעת את האמת, המקור הוא תמיד הכי טוב".

לתרומות לישיבה לחצו כאן

"המטרה שלנו היא השפעה ציבורית של תורה. הרמב"ם כותב שאדם שבאמת אוהב משהו, לא יסתפק באהבה לדבר עצמו, אלא ישתף בו גם אחרים. כך גם בלימוד, אדם שבאמת אוהב את התורה - זה מתפרץ. כך גם עכשיו בקמפיין של הישיבה, אנחנו לא יכולים להסתפק ולשמור את אהבת התורה של הישיבה לעצמנו... אנחנו רוצים לתת גם לאחרים".

צפו בברכת הרב גרוסמן

"אנחנו רוצים שכל אחד שמוצא את השליחות שלו בעולם - יהיה מחובר לתורה וליראת שמים. גם מי שרוצה להיות מהנדס או רופא – צריך להיות תלמיד חכם, כי שנות הלימוד שלו בישיבה משפיעות על הצורה בה הוא יבנה את ביתו ועל החינוך שהוא ייתן לילדיו".

לחצו כאן לתרומה לישיבה

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר