"מחבקת ולא מרפה"

בתיווך היועץ העסקי: האם מגור ובנה נפגשו - אחרי 8 שנים

היועץ העסקי הצליח לתווך בין ההורים מחסידות גור - לבנם שיצא בשאלה, ולאחר 8 שנים הם נפגשו, בתל אביב. "האם רצה לקראתו, בוכה, צוחקת,מחבקת אותו ולא מרפה" (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

סיפור מרגש ומפתיע: בימים אלו, בהם הרוחות בחצר חסידות גור סוערות - כפי שסוקר בהרבה ב'כיכר השבת', ישנם גם מקרים נדירים ומרגשים המלמדים על רוח של אחדות הנושבת בעם היהודי.

קובי חיון, מאמן ויועץ עסקי לחברות ולעסקים, בהם גם חברות חרדיות, הפתיע בסיפור אישי משלו שהתרחש השבוע.

"כולם קוראים לה 'הרבנית'", פתח חיון את סיפורו. "למרות שתכלס היא אשתו של הבעלים בחברה, אותה אני מלווה עסקית מזה כשנתיים, חסידי גור, היא לא מעורבת בחברה, מגדלת את הילדים. יחד עם זאת, פגשתי אותה בעבר וזיהיתי שמדובר באשה אסרטיבית שיודעת להשיג את מה שהיא רוצה בחיים".

"לפני כחודש", ממשיך קובי ומספר: "היא התקשרה אלי, ממספר חסום: 'נוכל להיפגש? בעלי לא יודע אבל זה חשוב'. נפגשנו, רחוב צדדי ליד רבי עקיבא בבני ברק, בית קפה קטן, שולחן צדדי. האמת? למי שצפה מהצד זה נראה קצת מוזר - אשה חרדית נפגשת עם גבר שאינו חרדי בעליל".

"'זה משה', היא אמרה, מיד כשישבנו", המשיך קובי וסיפר, "הכרתי את הסיפור, משה הוא הבן הבכור שיצא בשאלה ועזב את הבית לפני כשמונה שנים, מאז ההורים לא בקשר איתו. אומרים שישבו עליו שבעה. 'אני רוצה שתחזיר אותו אלינו, נקבל אותו כפי שהוא, רק שיחדש את הקשר, אתה תדאג שיבוא, אני אדבר עם אהרון' (בעלה)".

חיון מתאר כי לאחר מאמצים, הבן, לשעבר מחסידות גור, הסכים להיפגש: "רחוב שנקין, לב החילוניות התל אביבית, קבענו ב"קפה רוטשילד", אמר 'שלא ייצא מזה כלום, אבל יאללה זורם כי הקפה עלי'. נפגשים, שיחה לא פשוטה, הרבה משקעים, כאב של בן שמרגיש שננטש, משחק אותה קשוח אבל דמעה בזווית העין מסגירה אותו, הבחור מתרגש. הולך".

"אלא שכאן חלה תפנית מפתיעה. יומיים לאחר מכן, טלפון מפתיע: 'אני מוכן להיפגש עם ההורים שלי, אבל בתל אביב'. התקדמנו" מספר קובי ומתאר את רגעי הפגישה הדרמטית: "נפגשים, כיכר הבימה, הוא מקדים, אני מחבק אותו, ואז מרחוק רואים את הוריו מתקרבים. אני קולט שהבחור עומד להתפרץ בבכי, מחבק אותו שוב וקמים לקראת הוריו.

"ואז קורה הבלתי יאומן - האם רצה לקראתו, בוכה, צוחקת, כמעט מועדת, מחבקת אותו ולא מוכנה להרפות. אביו מגיע, לוחצים יד קצת בקרירות ואז יושבים לדבר. לאחר כמה דקות אני עוזב, נותן להם את הזמן. האמת? לא היה לי נעים לבכות לידם מהתרגשות".

"למחרת", מספר קובי, "מגיע לחברה, פוגש את האבא - הבעלים של החברה. אף מילה על הפגישה. ואני נותן לזה את הזמן. יודע שקשה לו".

"היום בבוקר זה קרה, טלפון מ'הרבנית'", הוא מספר, "'התקשרתי להגיד תודה, עשית מעשה גדול, משה עשה אצלנו את השבת, שבת ראשונה מלאה בשמחה בבית מזה שמונה שנים, תודה'", סיים קובי את הסיפור המרגש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר