פרסום ראשון

על שולחן עיריית בני ברק: רחובות ע"ש הרבי מחב"ד והגר"ע יוסף

עד כה, לא הונצחו ברחובות העיר בני ברק שמותיהם של הרבי מליובאוויטש ושל מרן הגר"ע יוסף, למרות שבעיר מתגוררים ספרדים וחסידים רבים. יעקב וידר העלה הצעה לסדר (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות חברת המדיה החב"דית JEM, ו-Yonatan Sindel/Flash90)

העיר בני ברק, התברכה ברחובות על שמם של גדולי עולם מדורות עברו ומהדור האחרון, אלא ששמותיהם של הרבי מחב"ד ומרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל עדיין לא הונצחו בעיר התורה בה יש חסידים וספרדים רבים.

ל'כיכר השבת' נודע כי הצעה בנושא תעלה לסדר היום בישיבת המועצה הקרובה על ידי יו"ר הליכוד בעיר יעקב וידר. מדובר בהצעה שמגיעה מהאופוזיציה אך יהיה קשה להתנגד לה, לאור העובדה כי יש רוב חסידי וספרדי הקיים במועצה.

בהצעה שהנוחה על שולחן העירייה כתב וידא: "מבדיקה שערכתי עלה שלמרות שחלפו החודש לא פחות מ-25 שנים מפטירתו של הרבי מלובביץ', מרן רבי מנחם מנדל שניאורסון זצ"ל, ו-6 שנים מפטירתו של הראשון לציון מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל - ועדיין לא הונצח זכרם בעיר".

עוד כתב וידר: "לא יעלה על הדעת שעסקנים יונצחו בעיר טרם רבנים, ולכן מן הראוי לתקן את העוול ארוך השנים הזה ולהנציח באופן מיידי בעירנו - המלאה וגדושה בתלמידיהם, כידוע - את זכרם באופן הכי ראוי".

על פי הצעתו: "מועצת העיר בני ברק מחליטה להנציח בעיר באופן המכובד ביותר האפשרי את זכרם של הרבי מלובביץ', מרן רבי מנחם מנדל שניאורסון זצ"ל ואת הראשון לציון מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל". כתב וידר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר