לרגל 40 שנה

עיתון 'כפר חב"ד' מתרחב - עם מוסף תורני

'התקשרות' - זהו שמו של מוסף תורני חדש, שיצורף מדי שבוע לשבועון 'כפר חב"ד' המציין 40 שנה להקמתו. המוסף יכלול בין היתר שיחה של הרבי מליובאוויטש ומאמרים תורניים (עיתונות)

(צילום: יח"צ)

שבועון 'כפר חב"ד', העיתון הרשמי והנפוץ של חסידות חב"ד, מציין בימים אלו את שנת הארבעים להיווסדו. והחל מהשבוע, לחבילת העיתון, מצטרף חלק נוסף: הגיליון השבועי התורני של ליובאוויטש - 'התקשרות'.

גיליון 'התקשרות', היוצא לאור עשרים וחמש שנים ברציפות על ידי 'צעירי אגודת חב"ד' בארץ הקודש, רשם בחודש האחרון שדרוג משמעותי עם הכפלת העמודים, רענון גראפי והוספת מדורים חדשים ובראש 'שניים מקרא ואחד תרגום'.

בגיליון 'התקשרות' מתפרסמים מידי שבוע בשבוע שיחה של הרבי מליובאוויטש, גאולה ומשיח, זמנים, צילומי כתב יד קודש של הרבי, מאמרים תורניים ועוד שפע של אוצרות על הרבי ומהעולם החסידי.

במשך השנים הפך 'התקשרות' לבמה התורנית השבועית של חב"ד וקנה את שמו בעולם החב"די ומחוצה לו.

צירוף 'התקשרות' לחבילת שבועון 'כפר חב"ד', מצטרף למגזין, המוסף לנשים 'משפחה חסידית', המוסף לילדים 'קינדערלאך', מוסף החדשות והמוספים החודשיים - המוסף החודשי לנערות 'לבנות' והמוסף התורני 'הוראה ומשפט'.

"מהלך זה הינו ראשון בשרשרת התפתחויות וחידושים מרעננים לכבוד שנת הארבעים של 'כפר חב"ד'", אומרים עורכי 'כפר חב"ד' אהרן דב הלפרין ומנחם כהן, "בחודשים הבאים נכריז על החידושים הנוספים, לתועלת רבבות הקוראים בארץ ובעולם. בעומדנו בשנת הארבעים, חשים יותר מכל, ביתר שאת וביתר עוז, את התממשות ברכותיו הקדושות של הרבי ל'כפר חב"ד', על כל צעד ושעל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר