הכיכר המרכזית

ישי לפידות מארח: משה אוסדיטשר, חיים ארנטל, צוריאל קריספל ואליקים ביננשטוק

בתכנית החמישית של 'הכיכר המרכזית', מארח ישי לפידות את חיים ארנטל מ'זכרון מנחם', את צוריאל קריספל מאלעד, העו"ד ואיש התקשורת משה אוסדיטשר ואליקים ביננשטוק (ברנז'ה)

הכיכר המרכזית | כיכר השבת |
חברי הפאנל של 'הכיכר המרכזית' (צילום: אריאל ליבא, אולפן 'כיכר השבת')

הכיכר המרכזית', הטוק שואו הראשון למגזר החרדי, ממשיך עם פרק חמישי בסידרה, והפעם עם שורת אורחים שהפכו את האולפן בדיון על התקשורת ודנו בשאלה האם אנשים מטבעם הם טובים.

ישי לפידות מארח הפעם את יו"ר ארגון זכרון מנחם, חיים ארנטל, ראש עיריית אלעד לשעבר, צוריאל קריספל, את העו"ד ואיש התקשורת, משה אוסדיטשר והאיש שיודע לקרוא את התת מודע, אליקים ביננשטוק.

במהלך התוכנית הסביר צוריאל קריספל מדוע הוא עזב את עיריית אלעד: "באתי לראשות העיר אלעד לשם שמיים, אנשים ניצלו את זה לרעה. יש לנו נציגים שמדברים לתקשורת כמו המופתי המוסלמי. לכן רואים אותנו כמו ענן שחור".

חיים ארנטל הסביר את האהבה שלו כלפי ישראל ואמר: "בעם היהודי, לא חצי כוס מלאה אלא 3/4 כוס".

עורך הדין משה אוסדיטשר, לא התפשר בתחזיות הפוליטיות שלו ואמר כי "התוכנית מוקלטת, אני אומר שבבחירות האלו ליברמן יורד. הציבור מאס בשנאה".

האיש והתת מודע אליקים ביננשטוק הסביר על האנשים שמגיעים אליו ואמר: "מגיעים אלי גם פוליטיקאים. כל אדם נולד מיליון דולר. היה צריך בישיבות סדר 'מידות טובות', שכל אחד מקבל על עצמו משהו".

המנחה ישי לפידות בחר לפרגן ואמר: "זכרון מנחם - המקום היחיד בו היו בשנה שעברה זה לצד זה מתנחל מהר חברון וילדה פלסטינית, ששרו יחד בסעודה שלישית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר