האירוע יתבטל?

שדולת הנשים נגד הופעה של מוטי שטיינמץ

שדולת הנשים בישראל הגישה עתירה לבית המשפט כנגד עיריית עפולה בתואנה כי היא מארגנת יום בילוי לחרדים, שיהיה בהפרדה בין גברים לנשים, דבר הנוגד את החוק (בארץ)

שטיינמץ (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שוב מתערבות: לבית המשפט בנצרת הגישו היום (רביעי) עתירה מטעם 'שדולת הנשים בישראל' כנגד הופעה המיועדת לציבור החרדי של הזמר החסידי מוטי שטיינמץ ושל הזמר המזרחי חיים ישראל, בפארק העירוני של עפולה.

עיריית עפולה אישרה יום כיף ב'בין הזמנים' לציבור החרדי, כאשר מלבד ההופעה המוזיקלית של הזמרים מוטי שטיינמץ וחיים ישראל, במקום יתקיים גם מתנפחים לילדים ושלל פעילויות, כאשר כל הפעילות אמורה להתקיים בהפרדה מוחלטת בין נשים לגברים - כפי המקובל במגזר החרדי.

האירוע כאמור, אמור להתקיים בפארק העירוני של עפולה, ואף אושר כבר ע"י עיריית עפולה ואף נבחרי ציבור מטעם העירייה הבטיחו את השתתפותם בערב המיוחד הזה כולל ראש העיר אבי אלקבץ.

מנכ"לית שדולת הנשים גברת גרא-מרגליות אמרה "אנחנו עותרות היום כדי לדאוג לכך שנשים יוכלו להיות נוכחות ושוות בכל מרחב ציבורי. לא ייתכן שאבא לא יוכל ללכת עם ביתו למתנפחים ואמא תופרד בכניסה לפארק ציבורי מהבנים שלה. אנו מבקשות מבית המשפט לאכוף את החוק ולהבטיח שוויון".

עורכי הדין שייצגו את'שדולת הנשים' בעתירה שהגישו לבית המשפט לעניינים מנהליים בנצרת אמרו: "הפרדה בתוך פארק עירוני השייך לכלל הציבור הוא חמור ביותר ומסמן את הנשים כסוג ב' שצריך להסתיר אותם מאחורי מחיצות וככאלה שלא יכולות להיות נכוחות במרחב הציבורי. בית המשפט חייב לשים קו אדום ולהגיד לציבור, כי המרחב הציבורי שייך לכולם".

שטיינמץ בראיון בעבר ל'כיכר השבת'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר