במסגרת החקירה

הקבלן נעצר בחשד כי העביר מעטפות מזומנים

קבלן נעצר הערב, בחשד כי העביר מעטפות של מזומנים לראש עיר במרכז הארץ בתמורה לכך שיזכה בכל מיני מכרזים שהעירייה הוציאה. מעצרו יימשך עד מחר בבוקר (חדשות, ארץ)

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

פעם שנייה השבוע: הערב (רביעי) נעצר ע"י היחידה הארצית לחקירות הונאה קבלן ידוע שמועסק ע"י רשויות מקומיות בחשד כי שילם שוחד לראש עיר במרכז הארץ.

הערב, נלקח הקבלן ממרכז הארץ, לחקירה בחשד כי אחד מראשי הערים גם הוא ממרכז הארץ סידר לו זכיות במכרזים בתמורה לכך שהקבלן נתן לו שוחד.

הקבלן נעצר במסגרת חקירות שמתנהלות זמן רב ע"י יאח"ה שבודקים את כל המכרזים והעובדות ברשויות המקומיות.

לעת עתה, הקבלן ייאלץ להעביר את הלילה כשהוא נותר במעצר, ורק בבוקר הוא יועלה לשופט שיכריע האם להאריך את מעצר הקבלן.

כאמור, היחידה הארצית לחקירות הונאה עוסקת תקופה ארוכה בבדיקת כל החברות שמעניקות שירותים לרשויות המקומיות, והחשוד הנוכחי נחשד כי העביר מעטפות של מזומנים לראש העיר.

כזכור, אתמול (שלישי), שלושה בני אדם, בהם בכירים בעיריית ירושלים, נעצרו במסגרת הלחימה הסדורה של משטרת ישראל כנגד עבירות הנוגעות לטוהר המידות ושחיתות ציבורית.

מזה כ-10 חודשים שהמשטרה מנהלת חקירה סמויה שעניינה חשיפת שחיתות בקרב עובדים בעיריית ירושלים וחברת עירונית של עיריית ירושלים: קבלת ומתן שוחד בעבור קידום אינטרסים אישיים, לאורך כשבע שנים. הבוקר עברה כאמור החקירה לשלב הגלוי.

החקירה הסמויה החלה בעקבות מידע שהתקבל בחשד לשחיתות מצד בכיר בחברה עירונית הפועלת מטעמה של עיריית ירושלים, העוזרת האישית שלו ואדם נוסף הנושא משרה בכירה בעירייה.

בחקירה שנוהלה עד כה, חשפו חוקרי המשטרה חשד כי הבכיר בחברה העירונית והעוזרת האישית שלו, 'סיפקו בחינם' לאורך השנים אלפי כרטיסים לאירועים והופעות, באמצעותו של הבכיר בעיריית ירושלים, וזאת על פי החשד במטרה לקדם טובות הנאה ואינטרסים אישיים - בהם ביטולם של דוחות חניה למקורביו.

עוד עלה החשד, כי הבכיר בחברה העירונית, בדרך זו פעל לקבלת היתרים להריסתו של מבנה בדרום העיר המוגדר כ'מבנה לשימור' הנמצא בחזקתה של אשתו, ובנייתו של בניין דירות במקומו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר