יואב שורק:

"אם דביר נגע ללבכם - אל תשנו את התוכניות"

יואב שורק, אביו של דביר שורק, שנרצח בשבוע שעבר בפיגוע דקירה בגוש עציון, פרסם פוסט מרגש וביקש: "גם אם נגע דביר הי"ד ללבכם, ואולי דווקא, אל תשנו את התוכניות" (בארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
דביר שורק, הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)

יואב שורק, אביו של החייל דביר יהודה שורק הי"ד, שנרצח בשבוע שעבר בפיגוע דקירה בגוש עציון, פרסם פוסט מרגש וביקש: "גם אם נגע דביר הי"ד ללבכם, ואולי דווקא, אל תשנו את התוכניות".

לדברי יואב: "מבין מעגלי השבעה, וההמונים הבאים, חלקם ללא כל היכרות מוקדמת; וממעגלי התגובה הרחבים יותר, בתקשורת וברשתות ובקהילות בארץ ובעולם, שהדים מהם מגיעים אלינו - עולה דמותו המופלאה באמת, הבלתי ניתנת להסברים מקטינים, של עם ישראל.

"פלא שבימים כתיקונם אנו משתדלים להתעלם ממנו ולטשטשו, באינספור אמצעים שסיגלנו לעצמנו".
"לדביריק, דביר יהודה שלנו", הוסיף האב השכול: " מתוך האירוע עצמו, והסיפורים שסביבו, מתגלה מי שבסופו של דבר ובתחילתו היה ועודנו ילד מתוק, מתוק מדבש, עם משברי ההתבגרות ותום החיפוש - כנשמה ייחודית, שבנוכחותה הפשוטה, הענוותנית והחיה את ההווה, הביאה אור לכל כך הרבה - וזאת אף בשנות חיים קצרות כל כך. נשמה שהסתלקה ברגע שקשה להסביר, בצירוף נסיבות כמעט בלתי אפשרי.

"והנה גם כאן מכריחה אותנו המציאות, אם איננו מתעקשים להמשיך ולהסב מבט, וזורקת אותנו אל המיסטי, אל הבלתי-מובן, אל הממד שמעבר. זה שטמון בכל אחד מאתנו, אך אינו מתגלה ואינו יכול להתגלות ביומיום.

"רבים כל כך באו בגלל תמונת פניו של דביר. הם ראו בה אור גדול. זה אור פני אדם, נשמת אדם, שבוחרת בחיים ובטוב.
אור שטמון בכל אחד מאתנו".

את דבריו סיים בבקשה: "עכשיו קיץ, ובין-הזמנים, ואוגוסט. גם אם נגע דביר הי"ד ללבכם, ואולי דווקא אם נגע, אל תשנו את התוכניות. לכו לעשות חיים עם הילדים המתוקים שלכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר