"בריחה מאחריות"

עיריית קרית גת הודיעה על 320 פיטורין ב...פייסבוק

הודעת עיריית קרית גת על פיטורי העובדים, נמסרה באמצעות הודעה בעמוד הפייסבוק בה הוסבר כי הם נוקטים בצעד "במסגרת תוכנית ההבראה", ואיחלו הצלחה למפוטרים (בארץ)

תמונה אווירית של העיר (צילום: ארכיון קרית גת, ויקיפדיה)

עיריית קרית גת הודיעה על כוונתה לפטר מאות עובדים, באמצעות פוסט בעמוד הפייסבוק שלהם. "במסגרת תוכנית ההבראה אנו נדרשים לצמצם באופן מיידי 320 משרות", הסבירו.

הם הוסיפו, "מנגנון הצמצום הקבוע בחוקת העבודה הינו "אחרון נכנס ראשון יוצא". לאור האמור לעיל, העירייה נאלצת לסיים את עבודתם של למעלה מ-300 עובדים בדרוג דרגה שהתקבלו בשנים האחרונות ובהנחה שיש להם תחליף מבין העובדים הותיקים".

"בימים הקרובים מתוכננת פגישת בוררות נוספת עם הסתדרות העובדים לקביעת זהותם של העובדים הותיקים אשר ימלאו את משימותיהם של העובדים החדשים שתסתיים בימים אלה עבודתם בעירייה".

בהודעת העירייה הדגישו עוד כי "חשוב לציין שמשיקולי חסכון תקציבי לא תאפשר העירייה פרישה מוקדמת של עובדים בפנסיה תקציבית".

את ההודעה סיימו כך: "תודתנו והערכתנו הרבה לכל העובדים המסיימים את עבודתם בעירייה ואנו מאחלים להם הצלחה רבה בהמשך דרכם".

יו"ר הסתדרות המעו"ף, גיל בר טל אמר בתגובה: "צר לנו שראש העיר קריית גת, אבירם דהרי, בחר לבצע צעדים חד צדדיים ולפגוע בעובדיו המסורים והנאמנים, תחת אצטלה של צורך בצמצום והתייעלות. תמוה כיצד דווקא דהרי, שקלט ללא אישור כמות מסיבית של עובדים עד כדי הכפלת מספרם באופן שהוביל את העירייה לכדי גירעון כספי כה עמוק וסיכון ממשי לקריסה, מרשה לעצמו להתבטא באמצעות הפייסבוק, תוך בריחה מאחריות ובעיצומו של הליך בוררות המתנהל בין הצדדים בימים אלה ממש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר