לראשונה ב'יהדות התורה'

מרן הגר"ח קנייבסקי - בשלטי הקמפיין בנתיבי איילון

מרן הגר"ח קניבסקי יופיע בחזית קמפיין חוצות תקדימי, יוצא דופן, של 'יהדות התורה' לקראת הבחירות הקרובות ותמונתו תתנוסס על שלטי הענק בנתיבי איילון וברחבי הארץ (חדשות)

(צילום: באדיבות המצלם)

מפלגת 'יהדות התורה' מפתיעה: החל מהבוקר (חמישי) יעלו ברחבי הארץ, שלטי חוצות ופרסומי ענק של המפלגה, עליהם תתנוסס דמותו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, כחלק מקמפיין המפלגה לבחירות לכנסת.

במסגרת הקמפיין נעשה שימוש בשטחי פרסום גדולים באזורים מרכזיים בישראל, בנתיבי איילון, בכניסה לירושלים, בכבישי הצפון המרכזיים ובאזורים הומי אדם בכל רחבי הארץ.

ב'יהדות התורה' מסבירים כי המסר המרכזי של הקמפיין יישא את דגל האחדות, תחת הסלוגן "ברגע האמת – מתאחדים", ויפנה לראשונה לציבור המסורתי בישראל. בפרסומים יופיעו תמונותיהם של מנהיגי 'דגל התורה', מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין, תחת הכיתוב "ברכנו אבינו כולנו כאחד".

ל'כיכר השבת' נודע כי בסקרים פנימיים שערכה המפלגה עלה כי בקרב הציבור המסורתי, המונה כ-25% מהציבור הישראלי, יש הערכה עצומה לרבנים ובעקבות כך הוחלט להציבם בחזית הקמפיין.

"מדובר בהחלטה אסטרטגית להגדיל את מאגר הקולות של המפלגה על חשבון קהלים שיש להם הערכה טבעית לגדולי ישראל, ולהציב בראש חוצות את המסרים המלכדים", מסביר ירח טוקר ממטה ההסברה של יהדות התורה. "הקו של הקמפיין הוא חיובי ומאחד, ועשינו שימוש בצבעים ובוויזואליות המשדרים חמימות".

"אנחנו פונים ללב היהודי החם, לאותו יהודי שמשתדל לשמור שבת ככל יכולתו, שלא יכניס לפה מאכלי טריפות, שמסורת ישראל חשובה לו, גם אם הוא עדיין לא זוכה לשמור על קלה כבחמורה, לקחת חלק בעתיד היהודי של מדינת ישראל", מסביר טוקר. "מדובר בציבור גדול, שעד היום מתפזר בין מפלגות ואנחנו בטוחים שחלק מהציבור הזה - וודאי שנחדד לו את המסר שיש לו זכות לקחת חלק במיזם של גדולי התורה בראשות מרן הגר"ח קנייבסקי שביתו הוא אבן שואבת ליהודים מכל גווני הקשת, מאחורי הפרגוד הוא יעשה את ההחלטה הנכונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר