אושר פה אחד

אחרי הסערה: אופיר כהן מונה למנכ"ל משרד המשפטים

אחרי הסערה סביב הטענה על הדחתה של אמי פלמור מהתפקיד, אישרה הוועדה למינוי בכירים פה אחד את מועמדותו של אל"מ (במיל'), עו"ד אופיר כהן למנכ"ל (חדשות)

עו"ד אופיר כהן (צילום: גיא קרן)

הוועדה למינויים בכירים אישרה פה אחד את מועמדו של השר אמיר אוחנה לתפקיד מנכ"ל משרד המשפטים, והצביעה בעד מינויו לתפקיד של אל"מ (במיל') עו"ד אופיר כהן.

כהן הוא עו"ד במקצועו המומחה לדיני נדל"ן, מקרקעין ומיסוי מוניציפאלי. הוא נמנה על מייסדי וראשי עמותת משרתי המילואים, בה הוביל וקידם תהליכי חקיקה ותיקון תקנות מול בכירים בשירות הציבורי, נבחרי ציבור ובוועדות הכנסת השונות.

שר המשפטים אמיר אוחנה בירך על אישורו בידי הוועדה למינויים בכירים: "אופיר מוכר לי כבר כמעט עשרים שנה ויש לי אמון מלא בו וביכולותיו. הוא בעל כישורים מגוונים, ידע רב וניסיון ניהולי שהמערכת הציבורית בכלל ומשרד המשפטים בפרט יתברכו בו".

"לאורך תפקידיו השונים במגזר הפרטי ובמערך המילואים הוא זכה להערכה רבה ממנהליו, עובדיו, מפקדיו ופקודיו. אין לי ספק כי המסירות, היסודיות והערכיות בה ביצע את תפקידיו תסייענה לו בכהונתו כמנכ"ל משרד המשפטים".

המינוי מגיע אחרי הסערה סביב הטענה על הדחתה של המנכ"ל הקודם, אמי פלמור, שזכתה אחרי עזיבתה לשבחים רבים מכל קצות הקשת הפוליטית, החל ממפלגות השמאל שזעמו על הדחתה, ועד לשרת המשפטים הקודמת, איילת שקד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר