ראש העיר התגייס

חושך בפארק הלאומי? 'כיכר' פנה, התקלה סודרה

המבקרים החרדים בפארק הלאומי ברמת גן הופתעו לגלות כי מתחם המתקנים - חשוך וחששו ל"תקלה מכוונת". 'כיכר השבת' פנה, ראש העיר כרמל שאמה הכהן התגייס - והנושא סודר (חדשות)

יענקי כץ | כיכר השבת |
החושך במתקנים (צילום: כיכר השבת)

הפארק הלאומי בעיר רמת גן, משמש במשך שנים רבות גם את תושבי העיר בני ברק השכנה, שסובלת ממצוקת מקום בכל הנוגע לפארקים וגנים ציבוריים.

בעבר פעלו בפארק סירות לשייט באגם אך לפני כעשור המקום שופץ, השייט הופסק ובאגם נבנו מזרקות המאירות בשלל צבעים וכן פינת משחקים מושקעת עבור הילדים.

מטבע הדברים, שיא בהיקוש לפארק מצד התושבים החרדים הוא בימי בין הזמנים, אז מגיעים למקום מאות משפחות וילדיהם, ונהנים משלל האטרקציות שמציע הפארק.

עם תחילת 'בין הזמנים' הנוכחי, בשבוע שעבר, הגיעו ל'כיכר השבת' תלונות כי בניגוד למה שמתרחש בפארק בכל ערב במהלך השנה, הרי שבשבוע האחרון מתחם המתקנים - חשוך, והתאורה המותקנת במקום לא מופעלת.

אחד מעובדי הפארק אמר לשואלים כי ישנה תקלה במערכת החשמל שהחלה לפני כשבוע ועדיין לא סודרה.

יהודה, אחד המבקרים בפארק, אמר ל'כיכר השבת': "תקלה בחשמל מאז תחילת בין הזמנים? מעניין. ומתי היא תסודר? בא' באלול? נו באמת...", ברומזו כי ההרגשה החרדית היא שמישהו עשה להם "דווקא".

יהושע, מבקר נוסף בפארק, אמר ל'כיכר השבת': "נעזוב את הנוחות, שילדים מתקשים לשחק בחושך או ליהנות מהמתקנים. אבל מה עם סכנת הנפשות שבדבר? ילדים רצים בלי לראות מה קורה סביבם, ילדים נאבדים להוריהם וממררים בבכי. למה? החושך הרי לא מונע את בואם, אז למה לא לאפשר להם ליהנות כמו שצריך?".

תיעוד שהגיע ל'כיכר השבת' חושף את הטעונת הקשות בדבר החושך ששורר במתחם כאשר גם חלק מהפנסים שעובדים, מאירים בצורה חלקית בלבד.

אמש, העברנו את התיעוד לעיריית רמת גן, שם לקחו את הפניה ברצינות רבה ובעקבות פניית 'כיכר השבת', כבר הבוקר נמסר כי הנושא יסודר החל הערב.

לדברי דוברות עיריית רמת גן, מה שגרם לחושך הייתה תקלה בטיימר. "התקלה טופלה והיום יהיה אור", מבטיחים לנו שם, כאשר מי שדאג לסידו התקלה באופן אישי היה ראש העיר, כרמל שאמה הכהן.

"בעקבות התלונות, ראש העיר כרמל שאמה הכהן הגיע בעצמו אתמול בלילה ומאז דואג שיהיה אור בלילה להנאת המבקרים", נמסר מעיריית רמת גן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר