זהו הסוד להכנת פאי תפוחים מושלם

מכינים עוגת תפוחים בבית? השתמשו בשני סוגים של תפוחים והמאפה שלכם יצליח. אז איזה זנים מומלצים ואיך מוודאים שהם אכן טובים מבפנים כמו שהם יפים מבחוץ? (אוכל, באנו לעזור)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

פאי תפוחים עם כדור גלידת וניל לצידו זו מנה אירופאית קלאסית, אשר רלוונטית כבר שנים ארוכות ומוגשת במסעדות ובתי קפה רבים. מסתבר, שכדי להכין גרסה ביתית של עוגה או פשטידה המכילה תפוחים בתוכה, יש חוק שכדאי להיצמד אליו המבטיח את הצלחת המאפה.

מהו? להשתמש במינימום שני סוגים של תפוחים, לאיזון הטעם והמרקם, אומרת איימי טרברסו, מחברת ספר הבישול "חובבי התפוחים". לכו על 50 אחוז מתוק, כמו "רד דלישס" ("חרמון") בצבע אדום או "גולדן דלישס" בצבע צהוב ו-50 אחוז חמוץ, כמו "גרני סמית'" ירוק או "מקינטוש" בגוון אדום-ירוק. כמובן שבשווקים תוכלו למצוא זנים נוספים ומעניינים אף יותר שישביחו את טעם העוגה שלכם עשרת מונים.

אז לפני שאתם קונים, בדקו אם יש לתפוחים ארומה טרייה ופירותית, אומרת טרברסו. ללא ריח? התפוח יכול להיות קמחי, מה שישאיר את הפאי שלכם חסר טעם.

הקציבו קילוגרם של תפוחים אחד לעוגת תפוחים גבוהה ועמוקה וקילוגרם אחד לעוגה רגילה והקפיאו אותן כבר לראש השנה, אומרת דאוון פרי, מנהלת המזון של האתר "ריל סימפל". בניגוד למה שמציעים מתכונים רבים, אפו את הפאי שלכם לפחות שעה, היא מוסיפה. זה ירכך תפוחים קשים ויסייע ביצירת קרום הזהב המושלם בחלק העליון והתחתון.

וכעת, לאחר שלמדתם מהו כלל הזהב בהכנת פאי תפוחים, קבלו מתכון נפלא מאיתנו במתנה: https://www.kikar.co.il/290160.html. כאלה אנחנו, גומלי חסדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר