הערבים נסערים

יוזמה: מוסלמיות עם רעלה, בקלפיות - ייבדקו

במטרה למנוע את מכת זיופי הבחירות בישובים הערביים, הוכשרו נשים יהודיות כיצד לבדוק את המוסלמיות העוטות על פניהן רעלה, במידה ויתעורר נגדן חשד כשיגיעו לקלפי (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Roy Alima/Flash90)

עשרות נשים הוכשרו לאחרונה כמשקיפות מיוחדות מטעם הליכוד, כדי לבדוק נשים ערביות שיבואו להצביע בבחירות הקרובות, במידה ויתעורר נגדן חשד לזיופים.

לפי הפרסום של כתבת 'ערוץ 12' דפנה ליאל, תפקידן של המשקיפות, שהוכשרו על ידי משרד היח"צ 'קייזלר', הוא לבדוק את הנשים הערביות עטויות הרעלה, גם מתחת לה - במידת הצורך.

צעד חריג זה בא במקביל להעלאת החוק להצבת מצלמות בקלפיות, בישיבת הממשלה ובוועדת השרים לחקיקה הקרובות - זאת למרות חוות דעתו ההפוכה של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

ברחוב הערבי הרוחות נסערות, בעקבות קמפיין "הערבים גונבים את הבחירות" ההולך וגובר בעיקר מכיוון הליכוד, ומטעם 'הרשימה המשותפת' נמסר בתגובה: "כל אישה, ערביה ויהודייה, מוכרחה להתקומם נגד האלימות הבוטה הזאת על נשים מוסלמיות".

"הספינים שמוציאים בליכוד על גב הבוחרות הערביות, הם במטרה אחת: להעלות את אחוזי ההצבעה בימין ולהוריד את אחוזי ההצבעה בקרב הציבור הערבי, תוך ליבוי הסתה גזענית".

כך מודרכים המשקיפים למנוע זיופים מצד ערבים (באדיבות 'חדשות 12')

גם הח"כ היהודי של 'המשותפת', עופר כסיף, אמר: "איך יודעים שנתניהו משקשק מהכלא? הוא איבד שליטה. ההסתה שלו הערב נגד נשים מוסלמיות, מעידה על אובדן שפיות ויושרה מוחלט. מהלך נואש של אדם שישרוף את כולנו בשביל עוד שעה אחת בשלטון".

מוקדם יותר הערב הסביר היועמ"ש מנדלבליט את עמדתו נגד חוק הצילום בקלפיות בעיתוי זה, ואמר: "קידום תזכיר חוק המצלמות בעת הזו עלול בסבירות גבוהה לשלול מחלק מהאזרחים את הזכות לבחור, לגרום לתוהו ובוהו, ולמנוע את הניהול התקין של יום הבחירות".

"משעה שזוהי עמדתו של הגורם המוסמך בחוק, האם יעלה על הדעת לחוקק עכשיו חקיקה, שתושלם ימים ספורים לפני הבחירות, ושלפי אותו גורם מוסמך עלולה לגרום לשלילת זכות הבחירה מחלק מהאזרחים? או למנוע את הניהול התקין של יום הבחירות?", סיים מנדלבליט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר