בעקבות הסרטון הערוך

ב'ימינה' דורשים לפטר את הכתב ש"ערך" את הסרטון

לאחר שהסרטון המלא נחשף היום ורואים במפורש כי רב המכינה לא אמר כי 'החילוניים הם רשעים' אלא הציג 'דעה חרדית', ב'ימינה' דורשים לפטר את הכתב ולהתנצל (אקטואלי)

מישאל לוי | כיכר השבת |
ראשי 'ימינה' (צילום: גרשון אלינסון/Flash90)

לאחר שכתב 'חדשות 13', עמרי מניב, פרסם סרטונים ממכינת 'עצם' של שר החינוך רפי פרץ, התגלה כי הוא הוציא דברים מהקשרם וחתך את הסרטון כרצונו, כעת, במפלגתו של פרץ - 'ימינה' דורשים מהערוץ לפטר את הכתב ולהתנצל על העריכה המגמתית.

בשבוע שעבר פורסמה כתבה ב'ערוץ 13' בהן נשמע, לכאורה, הרב אסף נאומברג כשהוא אומר שהחילוניים הם רשעים ושאסור לשרת איתם בצבא, הערב (ראשון) נחשף, כי הדברים הוצאו מהקשרם.

על פי החשיפה של חנן עמיאורף באתר 'פרספקטיבה', הדברים נאמרו על ידי הרב נאומברג, אלא שזה נעשה בשיעור בו הוא הציג לתלמידיו את התפיסה החרדית לעומת זו של הציונות הדתית, מבלי שאמר שזו דעתו.

בהקלטות שנחשפו הערב, נראה ונשמע הרב נאומברג אומר בקולו "אני רוצה לטעון בתור אדם חרדי, עכשיו אני משחק את הכובע הזה", ואז אמר את הדברים הפרובוקטיביים שיוחסו לו, מבלי שבערוץ 13 טרחו לציין כי זו אינה עמדתו אלא חלק משיעור בו הציג את העמדה החרדית הקיצונית.

'ימינה' בתגובה, יוצאים בדרישה שאינה משתמעת לשתי פנים יוצאים בדרישה מחדשות 13, להתנצל בפתח המהדורה ולפטר את הכתב עמרי מניב.

"כפי שאמרנו לאורך הדרך, דמה של הציונות הדתית הותר. המכינות הקדם צבאיות מחנכות לממלכתיות ולנאמנות למדינה, העוול שנעשה הוא חמור ביותר".

בהמשך אף הוסיפו, כי "הקמפיין של השמאל הרדיקלי חדר למהדורות החדשות במסווה של ידיעות בלעדיות – פייק ניוז מהמעלה הראשונה. אנו דורשים ממערכת חדשות 13 להתנצל בפתיחת המהדורה בדיוק כפי שפרסמו את ההקלטות ולפטר את הכתב עמרי מניב ששפך את דמו את הרב נאומברג בפרסום פייק ניוז שפל".

ב'ימינה' דרשו מכל הפוליטיקאים שרקדו להם על הדם להתנצל גם ואמר: "ניצן, איווט ולפיד, אנו מחכים גם להתנצלות פומבית שלכם, עשיתם שימוש בפייק ניוז בכל הקמפיין שלכם, הפצתם שנאה והגדלתם את הקיטוב. אנו נמשיך עם האמת שלנו וככה ננצח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר