"עבירות חמורות"

ליוו חתן וכלה בכביש - בצורה פרועה • תיעוד

משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות סרטון שהגיע לידיה, ובו שיירת רכבים של תושבי מזרח ירושלים, המלווים חתן וכלה בצורה פרועה, שסיכנה את כלל משתמשי הדרך • צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות אתר 0404)

סרטון שהגיע לידי המשטרה, שצולם על ידי נהג רכב פרטי, הוביל לחקירתה של נסיעה בכביש בגין בירושלים, בשעות אחר הצהריים של יום שישי האחרון, בה תושבי מזרח העיר ליוו חתן וכלה.

בניתוח הסרטון, שבוצע על ידי חוקרי אגף התנועה בעיר, נצפו מספר כלי רכב כשהם נוסעים בצורה פראית ומסוכנת, תוך שחלקם מבצעים עקיפות מסוכנות בשולי הכביש, מפריעים לתנועה בכלל הנתיבים ומאטים אותה בצורה מסוכנת.

במקביל, בחלק מהרכבים נצפו נוסעים המוציאים את גופם מחוץ לחלונות הרכב, כשהם משמיעים תרועות שמחה.

חוקרי המשטרה הצליחו לאתר את כלל הנהגים שנצפו, לרבות נהג הרכב בו נסעו החתן והכלה, ועד כה ששה מהם הובאו לחקירה במשטרה, בחשד לעבירות של סיכון משתמשי דרך, נהיגה בקלות ראש, נהיגה על השוליים, הפרעה לתנועה ועבירות נוספות.

נגד הנהגים הללו נפתחו תיקי חקירה, ובכוונת המשטרה להעביר את חומרי החקירה ליחידת תביעות תעבורה במטרה להגיש כתבי אישום נגדם, כמו גם לחקור נהגים נוספים.

במשטרה מסבירים: "מדובר בעבירות חמורות הבאות לידי ביטוי בזלזול של אותם נהגים בכלל משתמשי הדרך, תוך סיכון חייהם. אלו הרשו לעצמם לנהוג ככל העולה על רוחם, מבלי להתחשב בחוק ומבלי לחשוב על המשמעויות והסכנות אליהם הם חושפים את עצמם ואת שאר הנהגים".

"אנו נפעל נגדם בכל הכלים, על מנת להביאם לדין בגין מעשיהם", מוסיפים במשטרה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר