תיעוד בלעדי

'דרמה' באודסה: תרגיל מלחיץ בבית הכנסת

אחד האנשים שהגיעו לתפילת מנחה בבית הכנסת של חב"ד התריע מפני חפץ חשוד וכוחות הביטחון טענו כי יש שתי פצצות. בהמשך התברר: מדובר בתרגיל לקראת החגים (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: ישראל ברגר)

אירוע דרמטי התרחש הצהריים (חמישי) בעיר אודסה. אלמוני הטמין שני פצצות בבית הכנסת של חב"ד, והשוטרים סגרו זמנית את המקום. בהמשך התברר כי מדובר בתרגיל של כוחות הביטחון האוקראינים.

וכך היה נראה התרגיל: אחד המתפללים שהגיע לתפילת מנחה בבית הכנסת, זיהה את החפץ החשוד והספיק לעדכן ולהרחיק את שאר המתפללים שהגיעו למקום.

המשטרה המקומית עודכנה והוזעקה. השוטרים סגרו בינתיים את המקום ואחרי שערכו סריקות ראשוניות, הודיעו כי מדובר בשתי פצצות שהוטמנו בבית הכנסת.

עדי ראיה סיפרו ל'כיכר השבת' כי השוטרים דיווחו שפצצה אחת הוטמנה בכניסה לבית הכנסת של חב"ד, בעוד את הפצצה השנייה החביאו בקומה השנייה.

על מנת לספק מימד אמין לתרגיל, אף פנו השוטרים לבדוק במצלמות האבטחה מי הטמין את הפצצות והאם מדובר על רקע אנטישמי או באירוע ביטחוני.

בינתיים, בעוד השוטרים מרחיקים את הקהל ממבנה בית הכנסת ומקטע הרחוב הסמוך, הודיעו כי התרגיל הסתיים בהצלחה...

מתברר כי מדובר בתרגיל של כוחות הביטחון המקומיים לקראת החגים. המתפללים, שהיו משוכנעים כי מדובר באירוע אמת, נלחצו - אך נשמו לרווחה כאשר התברר להם שאין פצצות בבית הכנסת החב"די.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר