מלחמת דת במדינת היהודים

ליברמן מגיש את חוקי הגיוס, הגיור, הליבה ותחבורה בשבת

מבטיח ומקיים: יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן הורה לחברי סיעתו להגיש, היום, יומה הראשון של הכנסת ה-22, את חוקי הגיוס, הגיור, ברית הזוגיות, ביטול חוק המרכולים וחובת לימודי ליבה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ואיווט ליברמן בימים טובים יותר (צילום: יעקב כהן)

מבטיח ומקיים: יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן הורה לחברי סיעתו להגיש, היום (חמישי), יומה הראשון של הכנסת ה-22, את חוקי הגיוס, הגיור, ברית הזוגיות, ביטול חוק המרכולים תחבורה ציבורית בשבת קודש וחובת לימודי ליבה.

בסיעה הבהירו הבוקר כי: "עם השבעת הכנסת ה- 22, תמשיך סיעת ישראל ביתנו לקדם את סדר היום עליו התחייבה בבחירות ותגיש שורת הצעות חוק שמטרתן לשמור על העיקרון של חייה ותן לחיות".

החוקים ש'ישראל ביתנו' תגיש לכנסת:

חוק הגיוס: כפי שאושר בקריאה ראשונה בכנסת ה- 20 ובהתאם לנוסח שקידם משרד הביטחון.

ביטול חוק המרכולים של אריה דרעי: מתן הסמכות לעיריות ולמועצות המקומיות לקבוע את אופי החיים ביישוב ובכלל זה האיזורים בהם ניתן לפתוח עסקים בשבת.

חוק הגיור: הסמכת רבנים עירוניים לקיום הליך גיור, בניגוד לעמדת הרבנים הראשיים הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף והגאון רבי דוד לאו.

חוק הליבה: חובת לימודי ליבה כתנאי לקבלת תקציב למוסד חינוכי, חוק שמכוון לעבר מוסדות החינוך החרדי.

תחבורה ציבורית בשבת: מתן אפשרות לתחבורה ציבורית ובכלל זה רכבת, בסופי השבוע. וחוק 'ברית הזוגיות'.

כזכור, הבוקר ייפגש אביגדור ליברמן עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, אך הדגיש כי אין בכוונתו לחזור בו מדרישתו להקמת ממשלת אחדות חילונית.

לדבריו: "יצוין כי כל מאמצינו הם להקים ממשלת אחדות לאומית המורכבת משלוש מפלגות - ישראל ביתנו, הליכוד, כחול לבן. עמדה זו הבהרנו לפני הבחירות, במהלך הבחירות, אחרי הבחירות, וגם היום בצוהריים לאחר ישיבת מנהלת המפלגה. לא נהיה שותפים לשום ממשלה אחרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר