תחת אבטחה כבדה

צפו: המיליארדר היהודי ביקר בציון רבי נחמן

המיליארדר היהודי אלכסנדר משקביץ הגיע בסוף השבוע,תחת אבטחה כבדה, לביקור מיוחד באומן שבאוקראינה, בכדי לשאת תפילה ולקרוא את 'תיקון הכללי' בציון של רבי נחמן (אקטואלי)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: מוישי הורביץ והצלה ללא גבולות)

המיליארדר היהודי אלכסנדר משקביץ, הגיע בסוף השבוע לביקור מיוחד באומן שבאוקראינה, בכדי לשאת תפילה בציון של רבי נחמן מברסלב.

משקביץ הגיע לציון עם פמלייתו, תחת אבטחה כבדה, שם קיבלו את פניהם עסקני המקום שקראו יחד עם משקביץ את התיקון הכללי והתפללו להצלחתו.

לאחר התפילה, סייר המיליארדר היהודי במרפאת 'הצלה ללא גבולות-SSF' הסמוכה לציון. בביקור הציגו לו מנהלי המרפאה את הפעילות הענפה למען החולים, משקביץ התרשם מאוד והביע את הערכתו לצוות המקום.

כזכור, לפני מספר שנים סייע משקביץ ל'מרכז ברסלב העולמי' לפדות את ציונו של רבי נחמן מברסלב ואת בית הכנסת - 'הקלויז'.

אלכסנדר משקביץ (65) נשוי ואב לשתי בנות - הוא איל הון יהודי-קזחי, המחזיק גם באזרחות ישראלית ומכהן כנשיא הקונגרס היהודי האירו-אסיתי. מתגורר בקזחסטאן ותורם רבות לקהילות היהודיות במרכז אסיה ובקווקז. משקביץ הוא מבעלי השליטה בענקית הכרייה הבינלאומית ENRC הנסחרת בבורסה בלונדון בשווי מליארדים.

בשנת 2011 דורג בעיתון 'פורבס' כאיש השישי בעושרו בישראל ובמקום ה-297 בין עשירי העולם, עם הון של 3.7 מיליארד דולר. בשנת 2013 דורג על ידי 'פורבס' במקום ה-704 בעולם עם הון אישי של כ-2.1 מיליארד דולר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר