התחזה לבן לבייב

האינטרפול הסגיר לישראל את שמעון יהודה חיות

הצעיר שנולד בבני ברק, ונמלט מישראל לאחר שהואשם במעשי הונאה רבים כשהוא מציג עצמו כבנו של המילארדר החרדי לב לבייב, נחת בישראל לאחר הליך הסגרה (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
שמעון יהודה חיות (צילום מסך: אתר VG)

משטרת ישראל, באמצעות נציגיה באינטרפול, ביוון ובאירופה הביאה היום (שני) למעצר בישראל את שמעון יהודה חיות, שנמלט מהארץ לאחר שהוגש נגדו כתב אישום בגין עבירות עבירות של הונאה ומרמה.

חיות, יליד בני ברק שהתחזה לבנו של המילארדר החרדי לב לבייב, תחת השם סיימון לבייב, ברח מישראל במהלך שנת 2017 והוכרז כדרוש לרשויות האכיפה - שמאז ביצעו מגוון פעולות חקירה גלויות וסמויות בהיקף נרחב, בארץ ובחו"ל, בשיתוף פעולה עם רשויות אכיפה נוספות, זאת במטרה להביאו לדין.

היום, בשעות הצהריים, נחת החשוד בישראל, כשהוא מלווה בשוטרים, לאחר שנעצר על ידי רשויות האכיפה ביוון באמצעות האינטרפול, (המשטרה הבינלאומית), כאשר הוא נושא תיעוד מזויף.

חיות יובא מחר בבוקר לבית משפט השלום בתל אביב, לשם הארכת מעצרו וחידוש ההליכים המשפטיים נגדו.

מדוברות המשטרה נמסר: "פעילות מורכבת ומקצועית זו נעשתה במסגרת הלחימה הנחושה של משטרת ישראל נגד פעילותם הפלילית בארץ ובעולם של עבריינים ישראלים. ההיבט הבינלאומי מהווה נדבך מרכזי בפעילות האכיפה של משטרת ישראל, ומערך נציגי משטרת ישראל בחו"ל מהווה 'חוד החנית' לקידום היעדים האסטרטגים והטקטיים של המשטרה בחו"ל".

"איתורו ומעצרו של החשוד התאפשר לאחר מבצע מורכב וחקירה מתמשכת, ומיד עם נחיתתו של חיות והשוטרים בנתב"ג, הוא הועבר להמשך טיפול יחידת ההונאה של משטרת מחוז תל אביב", עדכנה המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר