הסדר פשרה

הרב שכינה את בר שלום 'רפורמית' - יפצה

הרב דוד בניזרי, תקף במילים קשות את הבת של מרן הגר"ע יוסף, על רקע תמיכתה בעליזה בלוך לראשות העיר בית שמש. אחרי גישור אצל הרב עמאר, הגיעו להסדר כספי (אקטואלי)

(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

בית משפט השלום בירושלים אישר את הסדר הפשרה ולפיו יפצה הרב דוד בניזרי את עדינה בר שלום בסכום כספי של 20,000 ש"ח, לאחר שכינה אותה רפורמית.

את התביעה הגישה בר שלום לאחר חשיפת תיעוד באתר ווינט, בו נראה בניזרי תוקף בחריפות את אלו שתמכו במועמדותה של עליזה בלוך לראשות העיר בית שמש, ולא במועמד החרדי משה אבוטבול.

"אני מרחם על הבת הרפורמית שלו, הרשעה הארורה הזו, שבאה לפה ודיברה בשם הרבנות ובשם 'מועצת הנשים של בית שמש'. אוי לה מיום הדין, אוי לה מיום התוכחה".

בתגובה, תבעה ממנו פיצוי על סך 300 אלף ש"ח. עורכי הדין אילן בומבך וארנסט גרוניס כתבו בכתב התביעה: "התובעת נמנית עם היהדות החרדית וגאה בהשתייכות זו".

"לתובעת אין דבר נגד הזרם הרפורמי, אולם הנתבע ידע שהתובעת נמנית עם הזרם החרדי (שכן הנתבע עצמו משויך לאותו זרם), ובחר בזדון ובכוונה תחילה לייחס לתובעת שייכות לזרם רפורמי, וכן לכנותה בכינויי גנאי חמורים במטרה לפגוע בה. הנתבע בדבריו רמס את כבודה של התובעת, פגע בתדמיתה, בפועלה החברתי ובאמונתה והשתייכותה הדתית".

"דברי לשון הרע החמורים נאמרו על ידי הנתבע במזיד ובכוונת תחילה על מנת לפגוע ולהשפיל את התובעת בעיניי ציבור שלם. בנסיבות דנן, חזקה על הנתבע שפעל בחוסר תום לב".

בסופו של דבר, פנו הצדדים להליך גישור בפני רבה של ירושלים, הראשל"צ הגרש"מ עמאר שקבע כי סכום הפיצוי יעמוד על סך 20,000 ש"ח, ובית המשפט נתן להסכם תוקף של פסק דין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר