הפרקליט של ביבי, מדבר

עו"ד עמית חדד: "יש אנשים שלוחצים בכל כוחם שיוגש כתב אישום"

פרקליט הצמרת עו"ד עמית חדד, בראיון מיוחד בתוכנית "סוגרים שבוע", חושף את מסכת הלחצים המופעלת על היועץ המשפטי לממשלה כדי שיוגש כתב אישום נגד נתניהו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

"יש פה אנשים שלוחצים בכל כוחם - ויש להם גם הרבה כוח ללחוץ, על מנת שיוגש כתב אישום", כך חושך פרקליט הצמרת, עורך הדין עמית חדד, ראש משרד חדד רוט שנהר ושות', המייצג את ראש הממשלה בנימין נתניהו, בראיון מיוחד לתוכנית "סוגרים שבוע עם ישי כהן".

"אני שומע לא פעם שאומרים ליועץ המשפטי שאם הוא יסגור את אחד התיקים, הוא הופך מייד להיות יועץ משפחתי, או שמכנים אותו בשמות גרועים הרבה יותר", מספר עו"ד חדד ומציין כי "אם הדברים הללו לא ישפיעו, אני מניח שהתיקים 1000, 2000 ו-4000 ייסגרו".

- ימים ספורים לאחר השימוע אנחנו שומעים מהפרקליטות בתדרוכים על כוונה להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה גם בסעיף של שוחד. מה דעתך?

"אם זה נכון זה דבר חמור מאד ששוחק את אמון הציבור במערכת. הרי לא יכול להיות שאחרי שאנחנו מגישים אלף עמודים ועוד אלפי עמודי אסמכתאות - אין בן אנוש שיכול לקרוא את זה, מוכשר ככל שיהיה, ואם לא חולפות 48 שעות וכבר יש מישהו שיודע מה המסקנות לפני שהוא קרא את הטיעונים, זה דבר שהוא חמור מאד.

"ולכן אני מקווה שההדלפות הללו לא נכונות, ואולי הם מיועדות לחשק את שיקול הדעת של מנדלבליט כדי שהוא יחליט כך ולא אחרת. הטענות שלנו חייבות להוביל לסגירת התיקים".

הראיון המלא ביום חמישי בתוכנית "סוגרים שבוע"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר