"הוא אדם ענק"

כך סייע השר סמוטריץ' לנוסע חרדי בחצות הלילה

שוב נחשף היום כיצד פועל שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' על מנת לסייע גם לנוסעים 'הפשוטים' בתחבורה הציבורית • חרדי פנה אליו בחצות הלילה, השר נחלץ לסייע באופן אישי (בארץ)

(צילום: Sraya Diamant/Flash90)

בין שלל השינויים והמהפכות שמוביל השר בצלאל סמוטריץ' מאז נכנס לתפקידו במשרד התחבורה, הוא לא שוכח לסייע לנוסעים הפשוטים שנתקעים בבעיות יומיומיות, ומשתדל לסייע להם באופן אישי.

אדם חרדי בשם יוסי פרידמן, צייץ הלילה (חמישי) בחשבון הטוויטר שלו התכתבות לילית עם השר, שדאג לסייע לו לאחר שהתלונן כי האוטובוסים לא עברו בתחנה בה המתין.

בשעה 23:40 כתב לסמוטריץ': "לילה טוב אדוני השר. אני חרדי תושב בני ברק שעובד בנתניה. אני ממתין בתחנה מעל לשעה וכל האוטובוסים שהיו צריכים לעבור ברחוב פשוט לא עברו בתחנה. אני חושש שאצטרך להעביר את הלילה באזור התעשייה בנתניה. אשמח מאוד באם תוכל לעשות משהו בנידון. תודה רבה וסליחה על ההפרעה".

למרות שחלפו רק 19 דקות עד שהגיב להודעה, פתח השר סמוטריץ' בהתנצלות: "סליחה. רק עכשיו ראיתי. הסתדר?", שאל ופרידמן השיב: "לא".

כעבור דקות ספורות, עדכן הנוסע את השר הממונה כי צלצלו אליו מהבקרה של חברת מטרופולין, והם מוציאים אוטובוס במיוחד לתחנה.

"אני מעריך אותך ברמות על מה שאתה עושה במשרד התחבורה בשבילי ובשביל עוד המון אנשים. זה בכלל לא מובן מאליו. אתה ראוי להערכה ואתה השר הטוב ביותר במדינה שלנו".

בתגובה כתב לו סמוטריץ': "נסיעה טובה וסליחה על העיכוב". בהודעה נוספת, הצטנע השר והוסיף: "ומי שטיפל זה ראש הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, ולא אני".

את צילום המסך מההתכתבות ביניהם, העלה כאמור פרידמן לחשבון הטוויטר שלו, לצד הכיתוב: "זה מה ששר התחבורה עשה בשבילי היום בשעה 00:30 בלילה. הוא אדם ענק עם לב זהב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר