תעודת הוקרה למתאם קשרי הקהילה ב'שמיר'

הנהלת המרכז העניקה את התעודה לרב משה קורניק בשל פועלו הכביר למען המטופלים החרדים ובני משפחותיהם • "שמיר הפך לבית עבור הציבור החרדי" (חדשות בריאות)

כיכר בשיתוף שמיר | כיכר השבת |
"מצוינות בעבודה ופעילויות חברתיות בשטח בית החולים" (צילום: יח"צ)

בטקס רב רושם שנערך ביום שני האחרון במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) קיבל מתאם קשרי הקהילה של בית החולים, הרב משה קורניק, תעודת הוקרה מהנהלת בית החולים ויו"ר ועד העובדים.

התעודה הוענקה על "מצוינות בעבודה ופעילויות חברתיות בשטח בית החולים".

ההנהלה ציינה לשבח את פעילותו הכבירה של הרב קורניק למען המטופלים החרדים ובני משפחותיהם, פעילות המהוה נדבך מרכזי בכל הקשור למהפכת ההתאמה המוצלחת שמבצע בית החולים למען הציבור החרדי.

במעמד הדגישו הדוברים את נכונותו ומסירותו של הרב קורניק לכל פניה המגיע אליו, הן מהמטופלים והן מהעובדים.

"הוא מהווה מופת ודוגמא עבור כלל הצוות בגישתו ובנועם הליכותיו".

הרב קורניק מסר עם קבלת הפרס: "אני מודה להנהלת בית החולים על האמון וההערכה. בית החולים אסף הרופא הפך לבית עבור הציבור החרדי ואני שמח שיש לי חלק בכך, ומבטיח להמשיך ולשרת נאמנה את מי שזקוק לכך".

כאמור, בית החולים נמצא בשיאה של מהפכת התאמה לציבור החרדי, בדגש על מחלקת היולדות. כחלק מהמהפכה המתוארת הוכשר רוב שטח בית החולים מפני טומאת כהנים והותקנו פתרונות טכנולוגים המונעים חילולי שבת ממי ששובת במקום.

במחלקת היולדות נהנות היולדות החרדיות – כמו גם בני משפחותיהן – מהתאמה מוחלטת לאורח החיים החרדי ע"פ כל דקדוקי ההלכה, לרבות מנות גורמה למהדרין, יחס אישי והתחשבות בכל דרישה ובקשה במהלך האשפוז.

תוצאות המהלכים המתוארים כבר ניכרות בשטח עם מאות יולדות חרדיות שבחרו ללדת ב'שמיר' בחודשים האחרונים, מספר שהולך וגדל כל העת לנוכח האמון הרב והשם הטוב של שמיר ברחוב החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר