בעקבות החשיפה

ניר חפץ לאוחנה: תתנצל - או שאתבע אותך

שר המשפטים אמיר אוחנה נדרש במכתב שנשלח אליו מטעם עורך דינו של עד המדינה ניר חפץ להתנצל פומבית על שחשף פרטים אסורים בפרסום מעל דוכן הכנסת, אחרת יתבע (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

עורך הדין אילן סופר, המייצג את עד המדינה ניר חפץ, שיגר היום (שני) מכתב לשר אמיר אוחנה, עם דרישה להתנצל לאחר שחשף פרטים מחקירתו מעל דוכן הכנסת.

"בעודך מסתתר מאחורי חסינותך הלכאורית, חשפת בפני כולי עלמא פרטים האסורים בפרסום עפ"י צו שיפוטי, שקיומו היה ידוע לך - או למצער חייב היה להיות ידוע לך, ולו בחזקתך כשר המשפטים".

עוד נטען במכתב, "דבריך אודות שולחנו, חקירתו וצנעת חייו, שנאמרו לכאורה 'במסגרת דיון אודות הפרקליטות', לא נדרשו כלל לצורך אותו דיון, אלא שהיו - מעבר לאספקטים המשפטיים - דברי רכילות פוגעניים, שהובאו במטרה ברורה לבזות את שולחנו ולהשפילו, תוך פגיעה קשה וחמורה בפרטיותו, ואגב ביצוע שורה של עוולות נזיקיות, לרבות הפרת חובות חקוקות, ובין היתר שיבוש הליכי משפט, הדחת עד והטרדתו".

"דומה שאין צורך להרחיב, ולמצער בשלב זה, בשאלת מניעיך לעשות את מעשה הנבלה המתועב דלעיל, יחד עם זאת ברור לחלוטין כי אין דרך אפילו לטעון כי הדבר נעשה במסגרת מילוי תפקידך כחבר כנסת, או למענו. מטרותיך המובהקות היו אישיות, וזרות לחלוטין לחובותיך - ואף מנוגדות לתפקידיך".

לסיום כתבו, "אנו מעמידים בזאת לרשותך פרק זמן של שבעה ימים על מנת שתוכל לשקול היטב את צעדיך, ולמצוא פתרון מוסכם, בדרכי נעם, להטבת הנזקים שהסבת".

הם דורשים ממנו להתנצל פומבית על פרסום דבריו ולפתוח במשא ומתן על הדרך לפצות את ניר חפץ בגין הנזקים שנגרמו לו, אחרת - יפעלו בכך דרך שהחוק מאפשר להם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר