אחרי השחרור

נריה זארוג יקבל פרס כספי של אלפי שקלים

הצעיר שנעצר בתחילת השבוע ביצהר, לאחר אירועים סוערים במיוחד במהלכן הוא נעל את עצמו במתקן ברזל שעיכב את מעצרו ב-5 שעות, יקבל את פרס כהנא בסך 8000 ש"ח (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות חוננו)

נריה זארוג, שנעצר בתחילת השבוע ביצהר באירוע שהסעיר את היישוב כולו, יקבל מחר (חמישי) את פרס מנהיגות צעירה על שם הרב כהנא. הפרס, על סך 8,000 שקלים, יוענק לזארוג ולצעירים נוספים במסגרת אירוע האזכרה לציון 29 שנים להירצחו של הרב מאיר כהנא הי"ד.

כזכור, זארוג נעצר בתחילת השבוע לאחר שבחודשיים האחרונים הוא סירב לציית לצו ההרחקה המנהלית שהוצא נגדו ומגרש אותו מביתו וממשפחתו ללא פתיחה בהליך משפטי וללא אשמה.

בתקופה האחרונה המשטרה החלה להדק את החבל סביב זארוג, הוא התחבא באחד הבתים ביצהר, ומשהגיעה המשטרה לעצור אותו הוא כלא את עצמו במתקן מיוחד ולכוחות המשטרה לקח חמש שעות עד שהצליחו לחלץ אותו מהמתקן ולעצור אותו. אתמול שחרר בית המשפט את זארוג וכעת הוא מוחזק במעצר בית.

לאור הקרבתו של זארוג במאבק על המגורים בגבעת 'קומי אורי' הסמוכה ליצהר ופעילותו ליישוב ארץ ישראל הוחלט בוועדת הפרס שניתן לראשונה השנה להעניק לו את פרס מנהיגות צעירה שניתן לצעירים פורצי דרך במאבק למען ארץ ישראל. "המאבק של נריה הוא דגם לדבקות בארץ ישראל תוך מסירות נפש והקרבה אישיים. כמיטב החלוצים בכל תולדות ישראל" הסבירו בוועדה את הנימוקים לקבלת הפרס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר