'מי אתה שתשפוט'

הורשעה פעילת שמאל שסטרה לקצין בעוצמה

בתום דיון משפטי בעניינה של הנערה הפלסטינית עאהד תמימי שסטרה למפקד, התקרבה פעילת שמאל קיצוני לקצין צה"ל וסטרה בעוצמה על ראשו - תוך שהיא גוערת בו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
דורון. הפעילה הקיצונית (צילום: 'עד כאן')

יפעת דורון, פעילת שמאל קיצוני, הורשעה אתמול (ראשון) בבית המשפט בגין הכאת קצין צה"ל המשמש כפרקליט הצבאי באזור יהודה ושומרון.

מדובר באירוע שהתרחש ב-21.03, בעת דיון בבית המשפט הצבאי במחנה עופר, בעניינם של בני משפחת תמימי מהכפר נבי צאלח, שכזכור נסוב אף הוא על סטירה שספג חייל מבת המשפחה, עאהד.

תיעוד העבירה של תמימי (צילום פלסטיני)

בתום הדיון, נעמדה לפתע דורון בסמוך לפרקליט איו"ש, ששימש כראש צוות התביעה נגד תמימי, וסטרה לו בעוצמה על ראשו. תוך כדי ההכאה החמורה של קצין צה"ל, צעקה לעברו פעילת השמאל: "מי אתם שתשפטו אותה".

בית משפט השלום החליט אתמול כאמור להרשיע אותה בעבירה של תקיפת עובד ציבור תקיפה הקשורה למילוי חובתו או תפקידו, במטרה להכשיל את הנתקף בתפקידו או למנוע או להפריע אותו מלמלאו.

וכך נכתב בהכרעת הדין: "המעשה והאמירה שליוותה את התקיפה, מלמדים שהיא נועדה להלך אימים על פרקליט איו"ש, להפחידו, להטיל עליו מורא, להקניטו, לבזותו, להשפילו ולרפות ידיו, והכל - במטרה להפריעו במילוי תפקידו כתובע במשפט".

לאחר ההרשעה אמרה עו"ד אפרת פילזר ביזמן, מפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) : "הכרעת הדין מבטאת את ההכרה בצורך להגן על עובדי ציבור הממלאים את תפקידם נאמנה, ומבהירה כי מי שייפגע בעובדי ציבור במטרה להכשילם יישא בדין".

יצוין, כי גזר דינה של פעילת השמאל הקיצוני יפעת דורון יינתן במועד מאוחר יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר