עושים ספורט בבוקר? כך תפטרו מהאדמומיות בפנים שלכם

אין כמו לסמן טי על סשן ספורטיבי על הבוקר. הבעיה היחידה בו היא שאנו תקועים עם פנים סמוקות ולחות וחשים שלא בנוח להסתובב באופן זה בפומבי. כמה טוב שמצאנו טריק מדהים להרגעת האדמומיות (בריאות)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אנו נאמנים לחוקי הדיאטה שלנו בזמן האחרון/ אוכלים בצורה מאוזנת ומסודרת, מתעמלים ומרגישים נהדר. הבעיה היחידה היא שלאחר סשן ספורטיבי שאנו מספיקים לעשות על הבוקר, אנו תקועים עם פנים אדומות שגורמות להרמות גבה מצד הסביבה וחשים שלא בנוח להסתובב באופן זה בפומבי, שלא לדבר על להופיע כך למקום העבודה/

יכולה לקחת לנו שעה שלמה להתקרר כמו שצריך ולהפסיק לנגב אגלי זיעה ממצחנו, אבל בכנות, למי יש 60 דקות מיותרות בתחילת היום או באמצעו? לא לנו.

כמה טוב שמצאנו טריק מדהים להרגעת האדמומיות והוא, לא תאמינו: קומפרס הספוג בחלב! אל תפקפקו, זה באמת עובד!

הדרמטולוגית שרין אידריס, מסבירה בשיחה עם מגזין "שייפ": "הטמפרטורה הנמוכה והקרה, רמות החומציות והחלבונים המצויים במטלית הספוגה בחלב - כל אלו משפיעים על העור הלוהט ומפחיתים את ההסמקה שבו".

אז קדימה, טבלו סחבה בחלב קריר והניחו על הפנים שלכם, כך שתסלק את החמימות המיותרת ותכווץ את כלי הדם לטובת השפעה מהירה ונעימה.

אוקיי. הגיע הזמן לספר גם על החיסרון שיש לפטנט, כין אין טוב בלי רע: הפנים שלכם עלולות להריח לא נעים עקב החלב, אבל בשביל זה הומצאו המקלחות בעולמנו. אז בקומפרס הספוג בחלב השתמשו לפני שאתם מתרחצים.

לא רק שנתתם את כל כולכם היום בריצה ושברתם שיאי אישי, גם אין לכם את הסימנים המסגירים את מקום הבילוי שלכם בשעה האחרונה (חדר הכושר) ואתם נראים בסדר גמור, מוכנים לכל אירוע. בינגו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר