פדיחה: החליפו את תמונת בן גוריון בלוי אשכול

בטקס המיוחד שנערך היום לזכרו של ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון שמו מארגני הכנס בשקופית שפתחה את האירוע את תמונתו של יריבו, ראש הממשלה השלישי לוי אשכול (ארץ)

בן גוריון (צילום: הנס חיים פין, לע"ם)

יום פטירתו של ראש הממשלה הראשון - דוד בן גוריון, חל היום (רביעי), ו' כסליו, אך בהזמנה לטקס לזכרו, קרתה קלה מביכה, שמו את תמונתו של יריבו הפוליטי ראש הממשלה לשעבר לוי אשכול, במקום את של בן גוריון.

במרכז ההסברה של משרד התרבות, מארגנים שידור ישיר לזכרו של בן גוריון, אך כנראה בשל חוסר הבנה שמו תמונה של ראש הממשלה השלישי, לוי אשכול.

הפדיחה

נכדו של בן גוריון, יריב בן אליעזר, פרסם בחשבון הפייסבוק שלו את התמונה לטקס האזכרה וכתב בעוקצנות: "כנראה יש במשרד התרבות פקידים, שלא עברו יחידה אחת אפילו בהסטוריה של מדינת ישראל. אחרת, כיצד נסביר את העובדה שבהזמנה לאזכרה הממלכתית לבן-גוריון, פורסמה דווקא תמונתו של לוי אשכול".

במשרד התרבות והספורט האמון על טקס האזכרה לבן גוריון, הגיבו לפרסום כי "המשרד לא היה אחראי על פרסום הפרוספקט כי אם חברה פרטית, למשרדנו אין כל קשר לשקופית המדוברת שבוצעה על ידי חברה פרטית, המשרד רואה זאת החומרה ובוחן את צעדים המשפטים והחוקיים העומדים לרשותו כנגד החברה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר