ליצמן סייר ב'שמיר': "סמל למקצועיות ורגישות"

סגן שר הבריאות סייר במרכז הרפואי שמיר ( אסף הרופא) ושיבח את ההובלה של בית החולים באספקטים המקצועיים והקהילתיים (חדשות הבריאות, מקודם)

(צילום: דוברות בית החולים שמיר)

סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, סייר השבוע במרכז הרפואי שמיר ונפגש עם הצוות הניהולי והרפואי במחלקות והאגפים השונים.

ליצמן עמד מקרוב על הצרכים והאתגרים השונים של בית החולים, והבטיח למצוא פתרונות ולסייע ככל הנדרש.

במהלך הביקור והשיחות עם הצוותים השונים שיבח ליצמן את ההובלה המקצועית של המרכז הרפואי שמיר. "בכל תחום שהוא בית החולים מעמיד סטנדרט מקצועי גבוה וחדשני לטובת המטופלים והרפואה הישראלית".

לדבריו, "החתירה הבלתי מתפשרת של בית החולים בהובלת ההנהלה למצוינות מוכיחה את עצמה בשטח ומהווה בשורה עצומה למטופלים".

ליצמן אף התייחס לסטנדרט השירות הגבוה של בית החולים, סטנדרט שירות שבא לידי ביטוי ביחס אישי והתחשבות בצרכים של כל מטופל, לרבות מהפכת ההתאמה של המרכז הרפואי שמיר לציבור החרדי וציין שמדובר בבשורה לתושבי הערים החרדיות במרכז הארץ ובשפלה.

ליצמן הדגיש כי כמו במישור המקצועי, כך גם במישור האישי, באסף הרופא לא התפשרו ודאגו לכך שכולם ירגישו שם בבית. "הפרפקציוניזם הזה הפך את בית החולים אסף הרופא לסמל למצוינות ורגישות". בהקשר זה הוא שיבח את מנהל קשרי הקהילה של בית החולים, הרב משה קורניק, שיש לו מניות רבות בהצלחת החיבור בין בית החולים לציבור החרדי.

כידוע, בית החולים נמצא בשיאה של מהפכת התאמה לציבור החרדי, בדגש על מחלקת היולדות. כחלק מהמהפכה המתוארת הוכשר רוב שטח בית החולים מפני טומאת כהנים והותקנו פתרונות טכנולוגים המונעים חילולי שבת ממי ששובת במקום.

במחלקת היולדות נהנות היולדות החרדיות – כמו גם בני משפחותיהן – מהתאמה לאורח החיים החרדי ע"פ כל דקדוקי ההלכה, לרבות מנות גורמה למהדרין, יחס אישי והתחשבות בכל דרישה ובקשה במהלך האשפוז.

תוצאות המהלכים המתוארים כבר ניכרות בשטח עם מאות יולדות חרדיות מכל רחבי הארץ שבחרו ללדת ב'שמיר' בחודשים האחרונים, מספר שהולך וגדל כל העת לנוכח האמון הרב והשם הטוב של שמיר ברחוב החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר