בחירות 2020

כך יראה הקמפיין החדש של 'יהדות התורה'

שעות ספורות לאחר פיזור הכנסת ה-22 וקביעת מועד הבחירות לכנסת ה-23, המפלגות מסתערות וב'יהדות התורה' שוב משתמשים בתמונת הגר"ח קנייבסקי בקמפיין (אקטואליה)

המודעה החדשה של הקמפיין (צילום: ללא קרדיט)

שעות ספורות לאחר פיזור הכנסת ה-22 וקביעת מועד הבחירות לכנסת ה-23, המפלגות מסתערות על השטח ומכינים את קמפיין המפלגה לקראת הבחירות הקרובות, בניסיון להצליח להוציא מצביעים בפעם השלישית בתוך שנה אחת בלבד.

ב'יהדות התורה' גם לא שוקטים על השמרים ובשבועות האחרונים, כשהיה נראה שישראל תלך לבחירות נוספות, החלו פעילי המפלגה להפיץ סרטונים ממערכת הבחירות הקודמת, המבשרות על הבחירות המתרגשות עלינו.

הבוקר (רביעי) המודעה הפרסומית הראשונה של המפלגה, יוצאת לדרך, ובה לצד תמונתו המרשימה של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, נכתב: "יהדות התורה חזקה - פעם שלישית".

"ה'חזקה'", מסבירים לנו במפלגה, "זה גם שהמפלגה תהיה חזקה, כמובן, אבל גם ה'חזקה' במובן התלמודי, שיהיה לנו 'חזקה', כפשוטו".

כזכור, בבחירות הקודמות השתמשו לראשונה במפלגה בדמותו של מרן שר התורה, לא רק בעצרות הבחירות בפריפריה אלא גם בשלטי החוצות, וכעת נראה כי לאור ההצלחה, שוב נראה את דמותו של מרן בשלטי הבחירות של המפלגה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר