מתקרבת לישראל

זימבבואה הקימה משרד אינטרסים ב... בני ברק

השבוע נפתח משרד האינטרסים הרשמי הראשון של זימבבואה בישראל, המייצג את האינטרסים המדיניים והכלכליים של נשיא הרפובליקה • מדוע בבני ברק? (אקטואלי)

(צילום: אנסטסיה נגלובו)

השבוע נפתח משרד האינטרסים הרשמי הראשון של זימבבואה בישראל, המייצג את האינטרסים המדיניים והכלכליים של נשיא הרפובליקה, אמרסון מנאנגאגווה.

למרבה ההפתעה, זה קורה דווקא בבני ברק, במשרדו של עורך הדין משה יצחק אוסדיטשר, אשר בשנה האחרונה השקיע רבות ביבשת, למד מקרוב על צרכיה וזכה לאמונו של הנשיא, לייצגו ולפעול בשמו באופן רשמי אל מול הגופים השונים בישראל.

אין זה סוד שמדינת ישראל נחשבת לעמוד תווך טכנולוגי של העולם כולו ונבחרי העם היהודי היושב בציון נחנו בתבונה יתירה, אשר ללא ספק יכולים לתרום ולסייע לאפריקה ולהביא אותה לצמיחה אדירה שמצד אחד תסייע ותיתן תקווה טובה לתושביה ומצד שני תסייע לישראל, הן במישור המדיני והן במישור הכלכלי.

הוד מעלתו אמרסון מנאנגאגווה, החליף את שלטונו של רוברט מוגאבה ששלט ברפובליקה שנים רבות ושהיה ידוע כרודן ולא אהוד בישראל במיוחד, והוא מבין את המשמעות החשובה ביחסים עם ישראל שיכולה להוביל את מדינתו למקום בטוח ויציב יותר מבעבר.

עובדה לא פחות חשובה היא, שהנשיא הינו נוצרי אדוק, אהבתו הדתית לישראל ולירושלים היא עיקר רצונו להידוק היחסים עם ישראל.

"לחוות מקרוב את אהבת ישראל אצל אותם מנהיגים נוצרים, זה דבר מרגש ומעצים שמעניק הרגשה של קרבה ומשפחתיות" ציין משה אוסדיטשר.

גם הגופים הרשמיים בישראל מעודדים ומברכים על המהלך. הפתיחה הרשמית של משרד האינטרסים תתקיים בשבועות הקרובים בנוכחות בכירים בעולם העסקים והדיפלומטיה ובנוכחות השגריר העתידי של זימבבואה בישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר