למייגן מרקל יש טריק גאוני לשיפור טעם של סטייק

אשת הנסיך הבריטי מוכרת לנו כבר כמה שנים ולכן אתם עשויים (ובעיקר עשויות) לחשוב שאתם יודעים הכל עליה, אך יש דבר אחד שנותר בסוד: יש לה פטנט להפוך טעם של סטייק למשובח יותר (אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בשלב זה, לאחר שאשת הנסיך הבריטי נמצאת בתודעה הציבורית כבר מספר שנים, אתם עשויים (ובעיקר עשויות) לחשוב שאתם יודעים הרבה על מייגן מרקל: הסכסוכים עם בני משפחתה, היכן ניתן לרכוש כל זוג נעלי עקב או מעיל מעטפת שהיא עוטה על עצמה ואולי אפילו שניהלה בעבר בלוג לייפסטייל שנקרא על שם היין החביב עליה, "The Tig" (קיצור של Tignanello). אבל יש דבר אחד שנותר סוד עבורכם: יש לה פטנט גאוני להפוך טעם של סטייק למשובח יותר.

במהלך ראיון איתה לאתר הקולינרי, "דליש", היא ציינה שלפני שהיא מגישה סטייק בביתה, היא תמיד מוסיפה לו טאץ' של מיץ לימון. "אף אחד לא מרגיש את טעם הלימון, אבל הוא באמת משדרג את הטעם של הסטייק", אמרה.

אולי שמעתם על מריחת מיץ לימון על סטייק גולמי, בכדי לרכך אותו, כחלק ממרינדה, אבל אחרי שהוא מבושל? זוהי חדשה מרעישה. ובכן, מסתבר שיש סיבה לכך שפירות הדר עובדים כל כך טוב במקרה דנן.

בדיוק כמו בהוספת לימון לדגים, כדי להאיר את טעמם, ניתן להשתמש בו על מנת לשפר סטייקים. החומציות של המיץ עוברת דרך שומני הסטייק ו"מקפיצה" את החלק החיצוני המלוח והחרוך של פילה חם מהגריל. בנוסף, נגיעה של לימון גורמת לריבוי מים בפה וגורמת לכל ביס במנה להיות ערב לחיך פי כמה וכמה.

אז אם הסטייק שלכם קצת עשוי מדי, הוסיפו לימון. קניתם נתח זול יותר ואתם צריכים "להרים" אותו? הוסיפו לימון, כי לימון מוסיף המון, אפילו הדוכסית מסאסקס אישרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר