"ההומור" של מנדלבליט

היועמ"ש הציע לאוחנה למנות את ליאת בן ארי למ"מ פרקליט המדינה

הצעה חדשה של אביחי מנדלבליט לאוחנה מעלה גיחוך בקרב פוליטיקאים ואנשי תקשורת, המסופקים אם הוצעה ברצינות או כ"הטרלה" בלבד לשר המשפטים אמיר אוחנה (חדשות בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הצעה חדשה של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בפרשה שמסעירה את המערכת המשפטית מעלה גיחוך בקרב פוליטיקאים ואנשי תקשורת המסופקים אם הוצעה ברצינות או כ"הטרלה" לשר המשפטים אמיר אוחנה.

מנדלבליט פנה הערב (ראשון), לשר המשפטים אמיר אוחנה בבקשה לשקול את מועמדותן של המשנות לפרקליט המדינה, ליאת בן ארי ונורית ליטמן, התובעת בתיקי נתניהו, לתפקיד ממלא-מקום פרקליט המדינה.

כאמור, בן ארי הייתה התובעת האחראית על תיקיו הפליליים של ראש הממשלה בנימין נתניהו. מנדלבליט הציע בנוסף גם את מועמדותם של המשנים לפרקליט המדינה אורית קוטב ושלמה למברגר, ואת מועמדותו של פרקליט מחוז דרום, ציון אילוז.

במכתב אותו פרסם מנדלבליט מוקדם יותר, הוא ציין כי המועמד המתאים ביותר בעיניו לתפקיד הוא המשנה לפרקליט המדינה שלמה למברגר, אך "לאור הנסיבות שנוצרו וכדי למנוע מצב שבו מינוי ממלא המקום הופך מושא למחלוקת ולעימות בינו לבין השר, הוא הציע לשר בעל-פה לשקול גם את מועמדותם של אורית קוטב וציון אילוז", נמסר מהיועץ.

שר התקשורת דודי אמסלם הגיב בטוויטר על הצעת היועמ"ש: "תגידו מה שתגידו על היועץ הזה מוכרחים להעריך את חוש ההומור שלו".

כזכור, התנגד מנדלבליט למינויה של בן ארי אחרת - אורלי בן ארי לתפקיד מ"מ פרקליטת המדינה והיא למרות שקיבלה את תמיכתו של אוחנה החליטה לוותר על ההתמודדות לאחר החלטת בג"צ לעכב בינתיים את מינויה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר