רוצים להספיק יותר? התייחסו למטלות שלכם עם רגש

רשימת המטלות שלכם מסודרת למשעי. יש רק בעיה אחת: בסופו של יום, אתם עדיין לא מרגישים שעשיתם משהו, כי בעיקר ברחתם ממשימות מעיקות. הפתרון? לחשוב מה יקרה אם כן תבצעו אותן (אימון אישי)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

רשימת המטלות השבועית שלכם היא סוג של יצירת מופת. כל פרט בה ממוין ומסומן בצבע הנכון. אפילו עשיתם מאמץ מיוחד והגדרתם עתים מיוחדים לביצוע פעילויות כמו ספורט וניפוי תיבת הדוא"ל שלכם. יש רק בעיה אחת: בסופו של יום, אתם עדיין לא מרגישים שעשיתם משהו מועיל והספקתם להגיע להישגים והזמן, הוא בורח לכם מבין האצבעות.

לדברי אלכסנדרה קבולאקוס, מייסדת האתר "המוזה", פלטפורמת קריירה מקוונת ומחברת הספר "כללי העבודה החדשים", יש סיבה לכך: אינכם מתייחסים להשפעה הרגשית שיש לעבודה על הצלחת שלכם - זהו מושג שהיא השאילה מהיזם רובין סקוט: בעיקרון, כדי לסמן וי על מטלות, כדאי לתת להן הקשר רגשי וסיבה למה אתם עושים אותן.

במילים אחרות, על כל משימה ברשימת המטלות שלכם, שאלו את עצמכם שאלה אחת: איך הוצאת הדבר הספציפי הזה מהרשימה תגרום לי להרגיש?

"הרבה פעמים, כשאנשים אומרים שהם מרגישים לא פרודוקטיביים לגבי היום שלהם, זה בדרך כלל בגלל שהם נמנעו ממשהו קשה", מסבירה קבולאקוס. "הדברים שאתם חוששים לגביהם תלויים לכם מעל הראש וגם אם אינכם מבינים זאת, זה מוריד את האנרגיה היומית שלכם".

התוצאה? ברגע שסימנתם וי, כמעט תמיד אתם חשים הקלה וזו הסיבה שסקוט ממליץ לעשות את מה שהיא מכנה "רשימת המטלות המלודרמטיות", בה היא מסווגת פריטים על פי הרגשות העומדים מאחוריהם.

החזר המס הזה? שמרו תחת הקובץ "הקלה עצומה". סינון תיבת הדואר הנכנס או ביצוע שיחת טלפון קשה? שמרו תחת "מספק מאד". הדפסת תמונות של ילדים היא משהו שהיא מכנה "תענוג".

מבינים את השיטה? לכל רגש שהיא מקצה יש נטיה חיובית, מה שמאפשר לה לדמיין כיצד היא תרגיש בצד השני.

רואים? סידור הארון כבר נראה פחות מרתיע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר