"בלתי נסבל"

העיתונאי הוותיק יעקב אחימאיר פוטר; ראש הממשלה גינה

התוכנית "רואים עולם" בהגשת יעקב אחימאיר בכאן 11 יורדת מהמסך לאחר 32 שנות שידור • נתניהו טוען: "הוא פוטר מפני שאמר באומץ את עמדותיו. על התקשורת כולה לגנות" (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום מסך, כאן 11)

בתאגיד השידור כאן החליטו להוריד משידור את התכנית המיתולוגית "רואים עולם", ששודרה מידי מוצאי שבת, בהנחיית איש התקשורת הוותיק וחתן פרס ישראל יעקב אחימאיר.

לטענת התאגיד, הסיבה לירידת התכנית היא קיומה של רצועה יומית העוסקת בנושא בהגשת מואב ורדי - התוכנית "העולם היום", הסוקרת את הנעשה בעולם ומנתחת תהליכים גלובליים.

יעקב אחימאיר עצמו כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "בעוד שבועות אחדים יופסק שידור התוכנית, כמו גם העסקתי בתאגיד. בגיל 81+ איני נצמד למושב באולפן אשר לפניו ניצבות המצלמות".

"אני מצר על כי לא הוחלט להמשיך בשידור התוכנית, עם מנחה אחר. אין אדם שאין לו תחליף. אני נרגש לקרוא תגובות של אכזבה, עקב ביטול התוכנית. גם לתוכנית סולידית צריך לקבוע זמן שידור - במיוחד, בשידור ציבורי".

הוא הוסיף, "נאמר לי כי לא יימצא לי תפקיד אחר בתאגיד, אבל מקווה כי אמצא דרך להעסיק את עצמי. עד כאן, אם כן, החדשות. והתחזית? עדיין לא ידועה לי".

ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב הערב: "יעקב אחימאיר פוטר מערוץ "כאן" מפני שאמר באומץ את עמדותיו. זהו מצב בלתי נסבל. אסור שאף עיתונאי או אזרח יחשוש לדבר באופן חופשי, על התקשורת כולה לגנות מציאות זו".

מהתאגיד נמסר כי "יעקב אחימאיר הוא מבכירי וותיקי העיתונאים בישראל, חתן פרס ישראל לתקשורת וממייסדי השידור הציבורי. אנו מעריכים ומוקירים את תרומתו לאורך השנים, ומקווים כי ימשיך בתאגיד כפרשן בתוכניות השונות ברדיו, בטלוויזיה ובדיגיטל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר