פנו ליו"ר הכנסת

ב'גוש הימין' מבקשים למנוע דיון על החסינות

ראשי 'בלוק הימין', התכנסו הבוקר בלשכת ראש הממשלה נתניהו, וכולם יחד חתמו על מכתב המופנה ליו"ר הכנסת בו הם קוראים לו: 'אל תאפשר דיון על החסינות במליאה' (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
חברי בלוק הימין (צילום: דוברות)

ראשי בלוק הימין התכנסו הבוקר (שלישי) בלשכת ראש הממשלה בירושלים, סביב דיוני החסינות שיתקיימו בכנסת. בסוף הישיבה חתמו ראשי המפלגות על מכתב ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ובו חוות דעת משפטית נגד כינוס מליאת הכנסת לאשר את הקמת ועדת הכנסת שתדון בחסינותו של נתניהו.

במכתב מתבקש שלא לאפשר את ההצבעה במליאת הכנסת על הקמתה של ועדת הכנסת, המוסמכת לדון בבקשת החסינות של נתניהו. ראשי הבלוק כולם נכחו בדיון וחתמו על המכתב.

"על מנת למנוע את הפיכת הכנסת לקרקס, תוך ניצולה למטרות פוליטיות ולטובת תעמולת בחירות, אנו פונים אליך בדרישה כי תימנע מכינוס מליאת הכנסת עד לכינון הכנסת ה-23", נכתב במכתב. עוד נכתב כי "יו"ר הכנסת נותר כבלם אחרון בפני דריסה ופירוק של כל המסגרות בכנסת".

דיון על החסינות. באדיבות: ערוץ הכנסת

מוקדם יותר ח"כ אחמד טיבי פנה ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בדרישה לכנס באופן מיידי את מליאת הכנסת.

"בעקבות החלטת הוועדה המסדרת על הקמת ועדת כנסת, מבקש ממך לאשר דיון והצבעה במליאה להשלמת ההליך הדמוקרטי", כתב טיבי לאדלשטיין.

הערכות הן כי אדלשטיין לא יכנס את המליאה עוד השבוע וינסה לדחות במספר ימים את כינוס המליאה.

במידה ותאושר הקמת ועדת כנסת לדון בחסינות ראש הממשלה נתניהו, בליכוד שוקלים באיזו אסטרטגיה לנקוט.

אפשרות אחת שעלתה, היא להחרים את כלל הדיונים ולא לשחק לידי "כחול לבן" שהרי לדבריהם מדובר בדיונים "מכורים מראש". אפשרות שניה היא להשתתף בדיונים ולזמן מאות עדים על מנת להרוויח זמן, ובכך לדחות את ההצבעה על החסינות עד לאחר הבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר