"מתעלל באזרחים"

אוטובוסים בשבת? הציבור החילוני יוצא למלחמה

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', מוביל בחודשים האחרונים מגמה, שהאוטובוסים היוצאים לפני צאת השבת - לא יצאו. הפוליטיקאים ואנשי הציבור החילוניים זועמים ומשמיצים (ארץ)

מחאה נגד תח"צ בשבת (צילום: ללא קרדיט)

היום (חמישי), התברר כי במשרד התחבורה שבראשו, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', מובילים כבר תקופה לא קצרה מגמה נגד נסיעות האוטובוסים ושאר התחבורה הציבורית בשבת, הציבור החילוני יוצא למתקפה.

אתר החדשות ynet, חשף אחר הצהריים, כי לאחרונה יש מגמה של ביטול עשרות נסיעות בתחבורה הציבורית שפועלות לפני שיוצאת השבת, הידיעה הזו הביאה שלל תגובות שליליות מצד פוליטיקאים ואישי ציבור חילוניים שתוקפים באופן חריף את שר התחבורה סמוטריץ'.

סמוטריץ', התייחס לסערה בחשבון הטוויטר שלו שם כתב: "אני מבין שנכנסנו למערכת הבחירות, אז לכל הספינולוגים שמחפשים על מה לעשות סיבוב, מציע לכם סיבוב חינם בנתיב פלוס, רק תזכרו לקחת איתכם טרמפיסט, שלא תקבלו קנס. הרשות הלאומית לתחבורה ציבורית, פועלת במקצועיות ועם יד על הדופק למען אזרחי ישראל".

אך הציניות של סמוטריץ' לא הועילה לו ורשימה של פוליטיקאים חילוניים החלו להגיב, בני גנץ, יו"ר כחול לבן אמר: "כל אחד יכול לחיות במדינה לפי דרכו, אנחנו לא חיים במדינת הלכה אלא במדינה יהודית".

יו"ר מרצ, ניצן הורביץ' בחר להשתמש במילים קשות יותר ואמר: "מדובר בשר פנאט, שהחליט להתעלל באזרחי מדינת ישראל. הוא החליט לבטל את כל הקווים הרגילים שנגמרים אחרי כניסת השבת או יוצאים לפני צאת השבת. למשל קווים לבתי חולים שמתחילים במוצ"ש לפנות ערב. ככה הוא 'נוקם' על קווי השבת החדשים של העיריות? בושה. ניאבק בו ונעיף אותו".

סגר"ע מש"ס הצביע בעד התחבורה בשבת. צילום: מתוך שידור ישיבת המועצה בפייסבוק

גם מפלגתו של איווט ליברמן הצטרפה למצעד המנאצים, וח"כ עודד פורר אמר: "לא סמוטריץ' אמור להכריע על הקווים הללו, רק הרשויות המקומיות, שראשיהן נבחרו על-ידי הציבור, הן אלו שצריכות להכריע, ולא מי שמונה כפרס על תמיכתו בחסינות לראש הממשלה",

"סמוטריץ', מכהן כשר ללא אמון הציבור והכנסת, בטוח שהוא יכול לנהל לכולם את החיים ולעשות עוד צעד כדי להפוך את ישראל למדינת הלכה".

ביהוד הפגינו כנגד תח"צ בשבת

מהרשות הארצית לתחבורה ציבורית נמסר ל-ynet: "הוחלט לשנות את לוחות הזמנים למספר קווים שבהם יש מיעוט נוסעים. הזזת שעות הפעילות משעות שבהן הפעילות דלה יותר לשעות עמוסות יותר צפויה שלא לפגוע בנוסעים ואף לספק שירות למספר רב יותר של נוסעים. חשוב לציין כי ברשות הארצית לתחבורה ציבורית פועלים תחת עקרון הסטטוס קוו ומיישמים את המדיניות שנקבעת בידי הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר